معرفی فیلم Red Notice آژیر قرمز با شرکت دواین جانسون

[ad id='39844']

[quote]فیلم Red Notice قرار است یک فیلم اکشن و تریلر در سبک فیلم‌های سرقت باشد و اتفاقات آن در نقاط مختلفی از جهان جریان خواهد داشت[/quote]

 

کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We’re The Millers  خواهد بود. تربر و جانسون پیش از این در فیلم Central Intelligence همکاری کرده بودند. اخیرا جانسون و تربر به‌‌عنوان بازیگر و کارگردان در فیلم Skyscraper  با شرکت یونیورسال و لجندری همکاری کرده‌اند که این فیلم قرار است در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران شود. فیلم Red Notice قرار است یک فیلم اکشن، کمدی و تریلر در سبک فیلم‌های سرقت باشد و اتفاقات آن در نقاط مختلفی از جهان جریان خواهد داشت.

گفته می‌شود که بودجه ساخت فیلم Red Notice حدود ۱۲۵ میلیون دلار خواهد بود و دواین جانسون برای بازی در این فیلم ۲۰ میلیون دلار دستمزد دریافت خواهد کرد و تربر نیز یک حقوق حدود ۱۰ میلیون دلاری برای کارگردانی و نویسندگی این فیلم دریافت می‌کند. بیو فلین دواین جانسون، دنی گارسیا، هیرام گارسیا راوسون مارشال تربر، به‌عنوان تهیه کننده و وندی جاکوبسن به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Red Notice حضور خواهند داشت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *