پشیمانی مت دیمون از بازی نکردن در فیلم آواتار

[ad id='39844']

[quote]مت دیمون از رد پیشنهاد جیمز کامرون برای در فیلم آواتار و دریافت سهم ۱۰ درصدی از آن فیلم ابراز پشیمانی کرد[/quote]

 

دیمون می‌گوید: “جیم کامرون فیلم “آواتار” را به من پیشنهاد کرد و گفت: “گوش کن. من به هیچکس احتیاجی ندارم. برای این فیلم به بازیگر شناخته‌شده‌ای احتیاج ندارم. اگر این نقش را قبول نکنی، بازیگر ناشناخته‌ای پیدا می‌کنم و نقش را به او می‌دهم، زیرا فیلم در واقع به شما نیازی ندارد. اما اگر نقش را قبول کنی، ده درصد از…”

ب، در اینجا “استوارت مک‌گورک” خبرنگار مجله صحبت دیمون را قطع می‌کند تا با تعجب بپرسد: “شما پیشنهاد دریافت ده درصد از فروش “آواتار” را رد کرده‌اید؟” دیمون این مسئله را تأیید می‌کند و می‌گوید به خاطر تعهدش به بازی در فیلم‌های “جیسون بورن” به کارگردانی “پل گرین‌گرس” این فرصت را از دست داده است. در صورتی که دیمون این پیشنهاد را پذیرفته بود می‌توانست دست کم ۲۵۰ میلیون دلار از فروش فیلم را کسب کند. “آواتار” ۲.۷۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و تا پیش از اکران “انتقام‌جویان: آخر بازی” در تابستان گذشته، پرفروش‌ترین فیم تاریخ بود.

دیمون اضافه می‌کند: “بنابراین بله، من در واقع بیش از هر بازیگر دیگری پول از دست داده‌ام… این مسئله هنوز مرا ناراحت می‌کند و هنوز به نظر ظالمانه می‌رسد. اما خوراک فرزندانم را تأمین می‌کنم و شرایط بدی ندارم.”

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *