لیست بازیگران فیلم ماتریکس ۴

[ad id='39844']

[quote]«نیل پاتریک هریس» در حال مذاکره با استودیوی برادران وارنر است تا به قسمت چهارم فیلم «ماتریکس» ملحق شود. [/quote]

 

هریس در یکی از نقش‌های اصلی چندگانه‌ی علمی تخیلی در مقابل «کیانو ریوز»، «کری-آن ماس» ظاهر می‌شود. پیش از این گزارش شده بود که «یحیی عبدالمتین دوم» بازیگر فیلم «آکوامن» هم به قسمت چهارم فیلم می‌پیوندد. «لانا واچوفسکی» که به همراه «لیلی واچوفسکی» چندگانه‌ی «ماتریکس» را خلق کرد نویسنده و کارگردان «ماتریکس ۴» خواهد بود. واچوفسکی نگارش فیلمنامه را با همکاری «الکساندر هرمن» و «دیوید میچل» انجام می‌دهد.

تاکنون از داستان دنباله اطلاعاتی منتشر نشده است. چندگانه داستان انسان‌هایی را روایت کرد که درون یک دنیای شبیه‌سازی شده‌ی کامپیوتری زندگی می‌کنند و تحت کنترل ماشین‌های پیشرفته‌اند. در قسمت اول فیلم، ریوز نقش قهرمانی به نام «نئو» را بازی می‌کند که از دنیای شبیه‌سازی بیرون می‌آید و برای آزادی نژاد بشر تلاش می‌کند.

قسمت اول «ماتریکس» در سال ۱۹۹۹ و قسمت دوم «ماتریکس: بارگذاری مجدد» و سوم «انقلاب‌های ماتریکس»  در سال ۲۰۰۳ عرضه شدند و بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروختند. «انقلاب‌های ماتریکس» اولین فیلم تاریخ بود که به صورت همزمان رأس یک ساعت در سراسر دنیا اکران شد.

دنباله‌ی «ماتریکس» اولین نقش بزرگ ستاره‌ی «آشنایی با مادر» برای استودیو‌های بزرگ است. هریس اخیراً در سریال «بدبیاری‌ها» نت‌فلیکس، فیلم «کوچک‌سازی» به کارگردانی «الکساندر پین» و «دختر گمشده»ساخته‌ی «دیوید فینچر» ظاهر شده است.

«جسیکا هنویک» ستاره‌ی سریال «مشت‌ آهنین» مارول و نت‌فلیکس در حال مذاکره با استودیوی برادران وارنر است تا به قسمت چهارم «ماتریکس» اضافه شود. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند هنویک عملکرد بسیار خوبی در تست‌های بازیگری داشته است. پیش از این شنیده می‌شد که «لانا واچوفسکی» کارگردان فیلم به دنبال شخصیت «نئو»ی زنانه است. هنویک به «کیانو ریوز» و «کری-آن ماس» می‌پیوندند که بازگشت‌شان به صورت رسمی به تأیید رسیده است.

سه‌شنبه گذشته گزارش شد که «نیل پاتریک هریس» ستاره‌ی سریال «آشنایی با مادر» به پروژه ملحق شده و در روزهای پیش‌تر هم اعلام شد که «جیدا پینکت اسمیت»، در حال مذاکره با استودیو است تا نقش قبلی خود را تکرار کند. علاوه بر این گفته می‌شود که «یحیی عبدالمتین دوم» بازیگر فیلم «آکوامن» نقش مورفیوس جوان را ایفا خواهد کرد.

واچوفسکی فیلمنامه‌ی «ماتریکس ۴» را با همکاری «الکساندر هیمن» و «دیوید میچل» به نگارش درآورده است. «گرنت هیل» نیز که یکی از تهیه‌کنندگان «ماتریکس: بارگذاری مجدد» و «انقلاب‌های ماتریکس» بود به عنوان تهیه‌کننده بازگشته است. سه‌گانه‌ی «ماتریکس» بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

هنویک در انیمیشن «خدایان و قهرمانان» به جای شخصیت «الکسیا» صداپیشگی می‌کند و در «مشت آهنین» و اسپین‌آف «مدافعان» نقش «کالین وینگ» را بازی کرده است. او در «بازی تاج‌وتخت» شبکه‌ی HBO نیز نقش «نیمریا سند» را ایفا کرد. آثار سینمایی او نیز شامل «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»، «مشکلات هیولایی» پارامونت، «گودزیلا در برابر کونگ»  برادران وارنر، «روی سنگ‌ها» به کارگردانی «سوفیا کوپولا»، و «زیر آب» فاکس قرن بیستم با بازی «کریستن استوارت» می‌شود.

پینکت اسمیت در قسمت دوم و سوم «ماتریکس» نقش «نایوبی» فرمانده‌ی سفینه‌ی لوگوس را بازی کرد. او یکی از شورشیان علیه ماشین‌ها نیز بود. فروش جهانی فیلم‌های پینکت اسمیت تا به امروز به ۴.۵ میلیارد دلار می‌رسد و شامل چندگانه‌ی «ماداگاسکار»، «وثیقه»، «سفر دختران، و «مامان‌های بد» می‌شود

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *