نقد بررسی آلبوم فسانه چشم‌هایت قربانی و شجریان

[ad id='39844']

[quote]آلبوم «افسانه چشم‌هایت» کاری مشترک از همایون شجریان و علیرضا قربانی و به آهنگسازی مهیار علیزاده منتشر شد.[/quote]

افسانه چشمهایت”
این که سعی سالیان ما را خواهید شنید و با طنین آواز به دیدارتان می‌آییم، زیباست و قدر آن را می‌دانیم.
تقدیم به دوست‌داران شعر و موسیقی
با مِهر
#علیرضا_قربانی

پروژه افسانه چشم‌هایت همانطور که در تبلیغات هم مطرح شده است توسط یک حامی مالی (اسپانسر) و حقیقتا با یک نگاه فرهنگی حمایت می‌شود و غیر از آن هیچ شخص حقیقی یا حقوقی دخل و تصرفی در پروژه ندارد. استفاده از یک مکان خاص برای فیلم‌برداری صرفا به پیشنهاد مدیر هنری و کارگردان تصویری پروژه بوده و بر اساس معیار‌های دیداری متناسب با شعر و ادب و زیبایی بصری انتخاب شده است.

۲- ما نیز مانند دیگر مردمان عزیزمان در سال‌های گذشته، از فساد‌های مالی و غیرمالی که در کشور اتفاق افتاده، رنجیده خاطر هستیم و امیدواریم به زودی به تمام تخلفات و حقوق از دست رفته مردم در تمامی موارد رسیدگی شود. اما در این مورد خاص نه ما چنین گمانی را در مورد محل فیلمبرداری داشتیم و نه مطالب اثبات شده‌ای در این زمینه وجود داشت که ما از آن اطلاع داشته باشیم.

۳- از تمام آن‌هایی که دلسوزانه و مستدل موضوعی را تذکر می‌دهند یا با نیک‌اندیشی در موردی نوشته‌اند و گفته‌اند، حقیقتا سپاسگزاریم.

اما از بعضی هم که اسم و رسم و منافع گروهی آن‌ها بر ما پوشیده نیست، اگر با بدخواهی در این مورد گفتند و نوشتند و هدفشان جز ضربه زدن به اعتبار هنرمندان و آسیب زدن به فرهنگ و هنر کهن ماست، نخواهیم گذشت و امیدواریم با رجوع به اخلاق و کرامت انسانی بیاموزند هرگز انتقاد سازنده را با غرض‌ورزی و کینه آغشته نسازند.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *