فیلم لحظه کشته شدن ابوبکر البغدادی

[ad id='39844']

[quote]فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا (سنتکام)، فیلمی را از عملیات ادعایی حمله به مقر سرکرده گروه تروریستی داعش در شمال غرب سوریه منتشر کرد.[/quote]

 

 

بنابراین گزارش، «ژنرال فرانک مک‌کنزی»، فرمانده سازمان تروریستی سنتکام ضمن ارائه فیلم مزبور به شرح برخی جزئیات از عملیات ادعایی مزبور پرداخت. به گفته او، نیروهای آمریکایی پس از رسیدن به ساختمان محل مخفیگاه البغدادی در استان ادلب سوریه، از حاضران در این ساختمان خواستند که بدون درگیری تسلیم شوند.

به گفته این ژنرال آمریکایی، نیروهای آمریکایی توانستند یازده کودک را از محل درگیری بیرون ببرند اما پنج نفر از نیروهای داعش شروع به تهدید نیروهای آمریکایی کردند. این افراد که بنابر روایت مک‌کنزی کشته شده‌اند، چهار زن و یک مرد بوده‌اند.

وی افزود که پس از آن، نیروهای آمریکایی متوجه شدند که البغدادی در یک تونل مخفی شده است. وی پس از آنکه فهمید به‌زودی توسط نیروهای آمریکایی دستگیر خواهد شد کمربند انفجاری خود را منفجر کرد و خود و «دو کودک» را که به همراهش بودند، کشت.

مک‌کنزی اذعان کرده که آمریکایی‌ها ابتدا فکر می‌کرده‌اند که سه کودک با البغدادی همراه بوده‌اند (ترامپ نیز روز یکشنبه از سه کودک نام برد)، اما بعدا متوجه شده‌اند که عدد درست، دو کودک بوده است.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *