۸ موردی که باید قبل از تماشای سریال واچمن به یاد داشته باشید

[ad id='39844']

 

 

عدالت هود – Hooded Justice

اگرچه هویت واقعی او هرگز آشکار نشد ، به لطف بازنشستگی زودهنگام ناشی از قانون Keene Act ، Hooded Justice ، اولین قهرمان نقاب دار و عضو مؤسس Minutemen بود. او همچنین تنها هوشیار نقاب دار است که سرنوشت او تا کنون کاملاً روشن نشده است.

گمانه زنی هایی وجود دارد که رولف مولر ، یک مرد مستقل سیرک ، که تقریباً همزمان با ناپدید شدن هود عدالت ، کار خود را ترک کرد ، در واقع زندگی دوگانه ای را پشت سر می گذارد ، اما هرگز تأیید نشده است. هنگامی که بدن وی سه ماه بعد در ساحل بوستون شسته شد ، اکثر مردم فقط با گمانه زنی ها پیش رفتند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که ، در کمیک ها ، هود عدالت یک حامی نازی با تمایلات سادوماسوژیستی است که احتمالاً با کمونیست ها همکاری می کرد.

 

برنامه جامع آدریان وید – Adrian Veidt’s Master Plan

ماهی مرکب سرطان. صلح جهانی. نه ، این یک بازی انجمن کلمات عجیب و غریب نیست. این سه چیز در برنامه آدریان وید برای ایجاد صلح جهانی مؤثر بود.

ببینید ، در حالی که جنگ سرد شروع به گرم شدن بیشتر و بیشتر می کند و ادرین شروع به دیدن اینکه یک جنگ غیرقابل اجتناب وجود دارد که کل سیاره را ویران می کند ، صورت می گیرد. بنابراین ، باهوش بودن و باهوش بودن در جهان ، بعضی ها می گویند ، وید تصمیم می گیرد که یک ماهی مرکب غول آفریده است. آره واقعا.

مجله Rorschach – Rorschach’s Journal

طرفداران کمیکاحتمالاً فراموش نکرده اند که مجله Rorschach را فراموش کنند. خوانندگان نه تنها بخش قابل توجهی از وقت را صرف خواندن عمیق ترین و غالبا تاریک ترین افکار Rorschach کرده اند. آنچه به احتمال زیاد به اندازه آنچه که در این ژورنال وجود دارد مهم است ، مکان آن است.

وقتی داستان مور به نتیجه خود رسید ، رورشاخ خود را با بقیه قهرمانان نقاب دار پیدا می کند که همگی موافقت خود را با طرح مخوفانه ویدت پوشش می دهند. با بیان اینکه باید سکوت کند ، باید کشته شود ، وقتی دکتر منهتن دست خود را بلند کرده و به زندگی خود پایان می دهد ، رورشاخ همچنان معترض است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *