۵ ابرشرور مارول که که جوکر با آنها همکاری کرده است

[ad id='39844']

[quote]جوکر یکی از ترسناک ترین شرورها در تاریخ کتاب های طنز است. او سالها است که ساکنین گاتهام را شکنجه می د و بتمن را از هر نظر تبهکاری می کند. شما نمی توانید Caped Crusader را بدون اینکه درمورد جوکر صحبت کنید ، تعریف کنید زیرا آنها دو طرف یک سکه هستند.[/quote]

 

Kingpin کینگ پین

وقتی صحبت از تشخیص یک فرصت می شود ، هیچ کس با ویلسون فیسک ، AKA Kingpin مطابقت ندارد. او تعریف یک مغز متفکر جنایتکار است و نمی ترسد با تاریک ترین نقاط جهان برای رسیدن به اهدافش همکاری کند. او به طور مرتب از بولسی استخدام می کند ، و با آن مرد چیزی جدی وجود دارد.

جوکر و کینگپین به سمت یکدیگر جاذبه می کنند. فیسک استعدادها و تمایلات جوکر را به خوبی مورد استفاده قرار می دهد و جوکر هر ثانیه آن را دوست دارد. Kingpin هیچ کمبود ترس و هرج و مرج برای توزیع ندارد ، جوکر شریک عالی برای هر لحظه است.

 

HATE: Bullseye  نفرت: بولسی


صحبت از مردی که هرگز از دست نمی دهد ، جوکر و بولسی اصلاً یکدیگر را دوست ندارند. فقط در یک مکان خیلی دیوانه است که آن جفت شدن از راه دور به هیچ وجه از نزدیک به عملکرد نزدیک نشوند. Bullseye یک جامعi رو به بالا ، قتل و مزدور است. او در واقع نسخه کمی متمرکز تر از جوکر است که به جای شادی خالص از آن ، برای پول می کشد.

 

Sabretooth

آنها می گویند Wolverine بهترین کاری است که او انجام می دهد. Sabretooth نیز به آن لعنت دارد ، و در این حالت ، “آن” در حال کشتن است. Sabretooth مانند جوکر ، عاشق کشتن مردم است و بسته به روحیه او در آن روز ، از مرگ با دشمنان ، دوستان و افراد بی گناه خود لذت می برد. اشتیاق او به کار او باعث می شود جوکر را به سمت خود جلب کند.

Sabretooth به اندازه کافی قدرتمند است که تقریباً هر کسی را به قتل می رساند ، اما به اندازه کافی آشکار نیست که بتواند کانون توجه از جوکر را بدزد. به نوعی ، او شریک عالی در جرم و جنایت برای جوکر است زیرا او می تواند به طور کلی جهان را ویران کند و یک دنباله خون از آنها بگذارد ، با این که جوکر همه عناوین را بدست آورد.

 

Red Skull  اسکلت قرمز


جوکر می تواند بسیاری از مسائل متحدین خود را تحمل کند. قتل. ارسون جی واکینگ از طرف دیگر ، این تردید وجود دارد که او با یک نازی یا جهان بینی ای که از آنها حمایت می کنند ، خوب باشد. جمجمه سرخ شکل گرفته توسط خود هیتلر ، یکی از بزرگترین جنگجویان برای نازی ها در جنگ جهانی دوم بود و مانند کاپیتان آمریکا همچنان در دوران مدرن به نبرد می پردازد.

 

Taskmaster  تسک مستر

مربی شرور مبارز با توانایی جذب و تقلید از هر سبک مبارزاتی ، آجیل های جوکر را به حرکت در می آورد. Taskmaster به خاطر تمام مهارت های دزدیده شده خود ، یک بومی غیرقابل تحمل است که اعتماد به نفس بیش از حد به توانایی های خود دارد.

 

Juggernaut نیروی عظیم منهدم کنند


هیچ چیز نمی تواند جلوی Juggernaut را بگیرد و جوکر آخرین شخصی است که تا به حال می خواست. Juggernaut قاتل کاملاً گسترده نیست اما او از هرج و مرج کوچک و از بین بردن بسیاری از اموال نمی ترسد. بذله گو کاملاً دوست دارد تماشای Juggernaut را که از میان دیوارها ، ساختمانها و Batmobiles تمیز می شود تمیز کند.

تنها چیزی که بتمن برای مبارزه با Juggernaut در کمربند ابزار خود دارد ، سوپرمن خواهد بود و این حتی یک مبارزه سخت برای مرد فولاد نیز خواهد بود. Juggernaut با تمایلات قاتلانه جوکر خوب خواهد بود زیرا نزدیکترین دوست و همکار وی در جنایات بلک تام تقریباً به اندازه شاهزاده دلقک جرم ناخوشایند است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *