همه چیز درباره سریال What If شبکه دیزنی پلاس

[ad id='39844']

[quote]کمپانی مارول به تازگی اطلاعات جدیدی از مجموعه انیمیششنی What If منتشر کرده است[/quote]

شبکه اینترنتی دیزنی پلاس سریالی انیمیشنی از دنیای سینمایی مارول  با نام What If پخش خواهد کرد که به بررسی اتفاقات دنیای موازی جهان Marvel می‌پردازد. عناوین پیشنهادی استودیوی مارول برای پخش در شبکه دیزنی پلاس، بسیار دیوانه‌کننده و جذاب هستند. از اسپین‌آف‌های تک شخصیتی پرطرفداری مانند سریال‌های لوکی (Loki) و هاوک آی (Hawkeye) گرفته تا عناوین جدیدی که به تازگی معرفی شدند همچون هالک مونث (She-Hulk) و خانم مارول (Ms. Marvel) ، این سرویس استریم فیلم، سعی دارد تا عناوین ابرقهرمانی بیشتری را در خود جای دهد تا طرفداران دنیای مارول را راضی نگه دارد. اما در بین تمام این پروژه‌ها، یکی از آن‌ها جدا از بقیه محسوب می‌شود – و نه تنها به دلیل اینکه تنها سریال انیمیشنی دنیای سینمایی مارول تا کنون است.

What If، درواقع برگرفته از سری کمیک‌بوکی به همین نام است که در آن به بررسی تمام گوشه کنارهای بررسی نشده‌ی دنیای سینمایی مارول پرداخته شده و تنها بر یک مفهوم جریان دارد: اینکه از خود بپرسیم «چه می‌شود اگر در یک لحظه کلیدی از داستان، اتفاق دیگری رخ بدهد؟» و تمام این سوالات توسط کاراکتری به نام Watcher (بیننده) مطرح خواهند شد، شخصیتی کلاسیک از مارول که به تازگی وارد دنیای سینمایی مارول خواهد شد، قسمت‌های سریال «چه می‌شود اگر …؟» درواقع نشان‌دهنده اتفاقات جایگزین عجیب و زیبا در خط زمانی و تاریخ دنیای سینمایی مارول است که به صورت سرم‌کننده و جالب تمام رویدادها را به طرز جدیدی بیان می‌کند.

ما در حال حاضر می‌دانیم که باید از قسمت اول سریال What If چه انتظاری داشته باشیم، چون در طول مراسم‌های D23 و San Diego Comic Con درباره این موضوع بحث و گفتگو انجام شده است، و طرفداران نیز توانستند در طول این پنل‌ها به بعضی از تصاویر این سریال انیمیشنی نگاهی کوتاهی بیندازند. داستان قسمت اول سریال، مربوط به ریشه و اصل زندگی Steve Rogers می‌شود، که در آن به جای اینکه او از سوپر سرم استفاده کند، سرم به Peggy Carter تزریق شده و او را به کاپیتان انگلستان (Captain Britain) تبدیل می‌کند، در حالیکه استیو لاغر اندام با استفاده از لباسی طراحی شده بوسیله هاوارد استارک، به جنگ ملحق می‌شود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *