همه چیز درباره سریال لوکی شبکه دیزنی پلاس

[ad id='39844']

[quote]لوکی، برادر ناخلف ثور قرار است صاحب یک سریال انفرادی شود، سریالی که از طریق سرویس استریم Disney Plus  به دست طرفداران خواهد رسید؛ حال ما قصد داریم در این مقاله آخرین اطلاعاتی که از سریال لوکی منتشر شده را بررسی کنیم. تام هیدلستون تاکنون در شش فیلم از دنیای سینمایی مارول (MCU) شخصیت لوکی را به تصویر کشیده است،[/quote]

 

اولین فیلمش Thor محصول ۲۰۱۱ بود و آخرین هم Avengers: Endgame که در آن با دو نسخه متفاوت از لوکی ملاقات کردیم. بدون شک خدای حقه یکی از بهترین شخصیت های شرور MCU است که طرفداران خیلی زیادی دارد، و حالا هم که قرار است صاحب سریالی اختصاصی شود.

آقای Michael Waldron نویسنده اصلی (شورانر) سریال لایو-اکشن Loki است، که سابقه کار بر روی Community و Rick and Morty را دارد، پس میتوانیم انتظار وجود مقداری عناصر کمدی در این سریال را داشته باشیم [که بطور قطع آن را جذاب و جالب تر می کند]. مارول در حال حاضر قصد دارد Loki را بعنوان یک مینی سریال ۶ اپیزودی تولید کند، اما آینده اصلا مشخص نیست و شاید اگر موفقیت کسب کند فصل دومی هم در کار باشد.

سرویس استریم Disney Plus قرار است بطور رسمی از تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (مصادف با سه شنبه ۲۱ آبان) شروع بکار کند، ولی سریال Loki در همین ابتدا منتشر نخواهد شد. در حقیقت، برای تماشای این سریال ما باید مدت زمان خیلی زیادی را صبر کنیم. سریال Loki طبق تایید مارول قرار است مثل سریال WandaVision (واندا و ویژن) در یکی از روزهای بهار ۲۰۲۱ به دست طرفداران برسد. بد نیست اشاره کنیم که The Falcon & The Winter Soldier (شاهین و سرباز زمستان) با نقش آفرینی آنتونی مکی و سباستین استن نیز در پاییز سال آینده منتشر خواهد شد، بعنوان یکی از عناوین ابتدایی فاز چهارم MCU

شاید برای کسانی که شاهد مرگ لوکی در فیلم Avengers: Infinity War بوده اند کمی گیج کننده باشد که مارول قصد دارد برایش یک سریال بسازد؛ خب، باید بگوییم که زیاد هم عجیب نیست. طبق خلاصه داستانی که برای این سریال منتشر شده، می توانیم بگوییم که لوکی قرار است سفری به گذشته داشته باشد و طی این ماجراجویی تاثیری قابل توجه بر روی وقایع تاریخی مهم جهان بگذارد. لوکی فیلم Infinity War هیچوقت چنین کاری انجام نمی دهد، اما از لوکی Avengers: Endgame که در سال ۲۰۱۲ به کمک تسراکت از دست انتقامجویان فرار کرد انجامش اصلا بعید نیست. حال ظاهرا نسخه هنوز مثبت نشده لوکی قرار است سفری در تاریخ داشته باشد و مقداری هم در آن دخالت کند، و با توجه به قانون سفر در زمان MCU، او با هر تغییری که ایجاد می کند باعث خلق یک خط زمانی جدید می شود. تصویر بالا نیز تایید می کند که لوکی سری به ۱۹۷۵خواهد زد!!

فاز تولید سریال Loki قرار نیست تا قبل از اوایل ۲۰۲۰ آغاز شود، پس هنوز خیلی زود است که مارول بخواهد نام تمام بازیگران حاضر در این سریال را فاش کند. طی چند ماهی که از تایید رسمی Loki گذشته، تا حالا حتی یک خبر هم در مورد بازیگران فرعی این سریال منتشر نشده و خیلی بعید است که به این زودی چیزی بشنویم. فعلا، تام هیدلستون تنها بازیگری است که اطمینان داریم در سریال Loki شاهد حضورش خواهیم بود، که جزو اخبار به حساب نمی آید. باید اشاره کنیم که بعید نیست کریس همسورث حضوری کوتاه در سریال لوکی داشته باشد.

هنوز بطور رسمی توسط مارول تایید نشده، اما گزارش های مختلف ادعا کرده اند که سریال Loki بطور مستقیم شرایط را برای وقوع حوادث فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: عشق و رعد) فراهم می کند، ظاهرا ما قرار است شاهد بازگشت لوکی به خط زمانی اصلی MCU باشیم (که در آن لوکی توسط تانوس کشته شد)، و همچنین میولنیر هم قرار است همراه با لوکی بازگردد. بازگشت میولنیر به خط زمانی اصلی MCU در پی حوادث سریال Loki، در نهایت باعث می شود تا جین فاستر تبدیل شود به ثور مونث. بعلاوه، طبق ادعای باب ایگر رئیس کمپانی دیزنی، سریال Loki به طریقی با فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در چندجهانی جنون) مرتبط خواهد بود، که هنوز معلوم نشده این ارتباط داشتن دقیقا چه مفهومی دارد.

مارول هم اکنون مشغول کار بر روی ۸ سریال است، که Loki یکی از مورد انتظارترین های آنها می باشد و لوکی خدای حقه شخصیت اصلی آن است. البته در این سریال ما قرار است با نسخه ای از لوکی که در فیلم Avengers: Endgame شاهد فرارش به کمک تسراکت بودیم همراه شویم؛ این لوکی در سال ۲۰۱۲ تلاش می کند تا زمین را تصاحب کند اما شکست می خورد و دستگیر می شود، اما بجای اینکه توسط ثور به آزگارد برده شود و سپس حوادث Thor: The Dark World و Ragnarok را پشت سر بگذارد و نهایتا در infinity War خودش را فدای برادرش ثور کند، از دست انتقامجویان فرار می کند!!

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *