اولین سالگرد ازدواج رنویر سینگ و دیپیکا پادوکن

[ad id='39844']

به بهانه اولین سالگرد ازدواج این زوج قدرتمند بالیوودی که برایشان بسیار خاص و ویژه بود، تصمیم داریم واقعیت‌هایی جالب از داستان عشق میان این دو سوپراستار هندی را بیان کنیم. با ما همراه باشید.[quote][/quote]

 

اگر به دنبال زوجی تحسین برانگیز و بی‌نظیر در بالیوود باشید، قطعا رنویر سینگ و دیپیکا پادوکن در راس قرار دارند. این چهره‌های جوان و مطرح غالبا به خاطر شیمی مسحور کننده‌شان در جلوی دوربین و پشت دوربین مورد توجه قرار می‌گیرند. آنها تاکنون در سه فیلمی تاریخی پرفروش و موفق در مقابل هم قرار گرفته‌اند. رنویر سینگ به گفته خودش در نگاه اول عاشق دیپیکا شده درحالیکه خانم بازیگر زمان زیادی طول کشیده تا به رابطه با رنویر پاسخ مثبت بدهد و از زمانی که همراه هم شدند دیگر هیچ گاه به پشت سر خود نگاه نکردند و شش سال قبل از ازدواج با یکدیگر رابطه داشتند.

آنها اولین بار در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر ملاقات کردند زمانی که رنویر سینگ با فرد دیگری در رابطه بود. رنویر سینگ درمورد اولین ملاقاتش با دیپیکا می‌گوید که محو زیبایی او شده بود. بار دوم او را در یک جشنواره در خارج از کشور ملاقات کرد و کاملا دلباخته او شده بود در حالیکه دیپیکا فکر می‌کرد رنویر از جنس او نیست.

در همان سال رنویر و دیپیکا برای اولین بار در فیلم «رام لیلا» ساخته سانجی لیلا بانسالی با یکدیگر همبازی شدند. خیلی زود شایعات رابطه میان آن دو داغ شد. درواقع شیمی گرم آنها در فیلم آتش این شایعات را شعله ورتر کرد و فیلم فروش بسیار خوبی در گیشه داشت.

بعد از یک سال رابطه و ملاقات‌های مکرر، رنویر سینگ اعتراف کرد که عاشق شده است و در همان دوران بود که به خاطر تب دنگو در بیمارستان بستری شده بود و در آنجا از عشق خود صحبت می‌کرد. اگرچه او نام معشوقه خود را به زبان نمی‌آورد اما مرتبا می‌گفت که یک روز با او ازدواج خواهد کرد. او می‌گفت نمی‌داند عشق نیست اما احساسی که او دارد خیلی عمیق و پررنگ است و نمی‌تواند آن را توضیح بدهد و همه خصوصیت‌های معشوقش را دوست دارد.

شایعات رابطه میان رنویر و دیپیکا وقتی قوت گرفت که رنوبر برای دیدن دیپیکا سر صحنه فیلمبرداری فیلم «سال نو مبارک» می‌رفت و وقتی در یک فیلم در سال ۲۰۱۴ نقش عروس و داماد را بازی کردند روی تیتر نشریات رفتند.

آنها بار دیگر در فیلمی تاریخی دیگری باز هم به کارگردانی سانجی لیلا بانسالی با یکدیگر همبازی شدند و اجرای بی نظیر آنها مخاطبین را به وجد آورد و رنویر در مورد بازی دیپیکا گفت: «او به من انگیزه می‌دهد و من به عنوان یک فردی عامی و تماشاگر سینما بازی او را تحسین می کنم.»

در سال ۲۰۱۶ خبر جدایی و به هم خوردن رابطه آنها فضای مجازی را پر کرد و این نگاه زمانی شکل گرفت که هر دوی آنها شدیدا درگیر پروژه‌های کاری‌شان بودند و وقت زیادی برای سپری کردن در کنار هم نداشتند. اما بعد از اینکه در جشن تولد امبانی‌های دست در دست هم دیده شدند همه این حدس و گمان‌ها اشتباه از کار درآمد و این زوج رابطه خود به را مقداری علنی‌تر کردند.

رنویر همیشه حامی دیپیکا پادوکن بوده و وقتی در سال ۲۰۱۷ با فیلم « XXX: Return of the Xander Cage» فعالیت در هالیوود را تجربه کرد رنویر به وجد آمده بود و در مصاحبه‌ای اظهار کرد که به دیپیکا افتخار می‌کند. با گذشت حالا باگذشت پنج سال از رابطه میان این دو ستاره، دیپیکا پادوکن تصمیم گرفته از پیله خود خارج شود و علاقه خود به رنویر و این رابطه را بروز دهد. اگر چه رنویر همیشه برای ابراز عشق و علاقه‌اش به دیپیکا برون‌گرا بوده اما دیپیکا تاکنون سعی می‌کرد زندگی شخصی و عاطفی‌اش را پنهان کند و محافظه‌کارانه رفتار کند چراکه قبل‌تر در رابطه با رنبیر کاپور دچار شکست عاطفی سنگینی شده بود. اما دیپیکا در یک مصاحبه درمورد علاقه‌اش به رنویر صحبت کرد و گفت که چقدر آن دو بایکدیگر راحت هستند و وقتی با هم هستند به هیچ چیز و هیچ کس دیگری نیاز ندارند.

سال ۲۰۱۸ برای این زوج هندی، سال ویژه‌ای است. در این سال نه تنها فیلم آنها «پادماوات» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال لقب گرفت بلکه دیپیکا بالاخره به پیشنهاد ازدواج رنویر پاسخ مثبت داد و بالاخره در ماه نوامبر در مراسمی خصوصی اما مجلل با برگزاری مراسمی سنتی با هم ازدواج کردند. رابطه و عشق میان آنها طی یک سال گذشته مستحکم‌تر شده و هر دوی آنها در مصاحبه‌های خود اظهار کرده‌اند که از زندگی در کنار هم لذت می‌برند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *