بررسی فیلم عنکبوت با حضور محسن تنابنده و ساره بیات

[ad id='39844']

[quote]محسن تنابنده در نقشی خاص در فیلم عنکبوت ظاهر خواهد شد. این شاید یکی از متفاوت ترین نقش های تنابنده در سینما باشد.[/quote]

 

فیلمبرداری این فیلم‌ به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد، نویسندگی اکتای براهنی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله تدوین و آماده سازی قرار دارد.

این فیلم به احتمال فراوان در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. «تابستان داغ» نخستین ساخته ابراهیم ایرج زاد بود که در زمان جشنواره و اکران عمومی با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد.

محسن تنابنده، ساره بیات، ماهور الوند، شیرین یزدان بخش، فرید سجادى حسینى، على باقرى، مهدى حسینى نیا، حمیدرضا هدایتى راد، گلنوش قهرمانى، آتیه جاوید، مهدخت مولایى، نیوشا علیپور، یوسف خسروى، غلامعلى رضایى، حمید حاجى محمدزاده، میثم دامن زه، حامد شیخى، رضا شیخ انصارى، سید جمشید حسینى، آویسا سجادى، سحر عبداللهى و امیر سیدى گروه بازیگران را تشکیل می‌دهند.

محسن تنابنده نخستین بازیگری است که حضورش در فیلم قطعی شده و قرار است نقش قاتل عنکبوتی را بازی کند. این فیلم روایت زندگی مردی است که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت آسیب‌ شناسی و نقد نگاه تند است. «عنکبوت» در کنار یک داستان جنایی با رگه‌های پررنگ اجتماعی اش می‌تواند از فیلم‌های بحث برانگیز امسال باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *