پیشنمایش رسمی فیلم بلک ویدو Black Widow دنیای سینمایی مارول

[ad id='39844']

[quote]اولین تریلز زسمی فیلم بلک ویدو Black Widow در دنیای سینمایی مارول[/quote]

 

کمپانی مارول به طور غفلگیرانه ای تریلر رسمی فیلم بلک ویدو زل منتشر کزد و باعث تعجب هوادران دنیای سینمایی مارول شد در ادامه می توانید این تریلر را مشاهده بفرمایید

در ابتدای ویدئو شاهد تجربیات گذشته ناتاشا رومانوف در فیلم های پیشین دنیای سینمایی مارول هستیم ؛ صحنه هایی از حضور او در دو فیلم اول “انتقام جویان” و “کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی” به نمایش درمی آید . در همین حین صدای ناتاشا به گوش میرسد که دیالوگ های آشنا و احساسی “پایان بازی” را برایمان تکرار میکند :
< من قبلا به هیچی نداشتن عادت کرده بودم . و بعد این شغل نصیبم شد . این خانواده ! و به خاطرش حالم بهتر شد … >

بلافاصله نمایی از نبرد فرودگاه نشان داده میشود . ناتاشا میگوید : < ولی من مرتکب اشتباهاتی شدم ؛ نمیتونم به عقب برگردم > .
و در نهایت صحنه گفتگوی ناتاشا و تونی استارک در “جنگ داخلی” را مشاهده میکنیم . به علاوه همان دیالوگ های تونی استارک خطاب به ناتاشا :
< واقعا باید برات سخت باشه که این مامور دوجانبه  بودن کنار بذاری ، نه ؟!
اونها دارن میان دنبالت .

نمای فوقانی یک شهر را مشاهده میکنیم . ناگهان نوشته ای روی صفحه پدیدار میشود … “بوداپست” !! بله ! این ویدئو رسما به ما قول میدهد که به ماجرای رخ داده برای “ناتاشا رومانوف” و “کلینت بارتون” در بوداپست  میپردازد و بالاخره این جریان مشخص خواهد شد ! نکته جالب این است که سبک و فونت کلمه Budapest دقیقا مشابه استایلی ست که در “جنگ داخلی” به کار رفت . یعنی به نحوی دیگر هم اشاره میکند که جریانات فیلم بعد از حوادث “جنگ داخلی” رخ میدهد ! بنابراین ناتاشا در این قسمت توسط دولت تحت تعقیب است …

در ادامه ناتاشا در سازه ای آپارتمانی نمایش داده میشود که دارد از راه پله بالا میرود ؛ موهایش را از پشت بافته و یک تفنگ در دست دارد . ظاهر او در این صحنه کمتر از همیشه جذاب و خوش نما به نظر میرسد ، هرچند این مورد با توجه به ادامه سکانس طبیعی جلوه میکند . چراکه او با یک خانم جوان با موهای بلوند و تفنگ در دستمواجه میشود ، و آن شخص کسی نیست جز ” یلنا بلووا  !
گویا او آماده مبارزه ست . هر دو از هم درخواست میکنند که اسلحه هاشون رو پایین بیارند . ناتاشا میگوید : < میخوای مثل آدم بزرگا صحبت کنیم ؟ > و یلنا پاسخ میدهد : < به ما میخوره همچین کسایی باشیم …؟ > . و پس از آن وارد نبردی با شدت خشونت زیاد میشوند

هرکدام اسلحه دیگری را میگیرد و شروع به شلیک میکند . یلنا ناتاشا را بر روی اپن آشپزخانه پرتاب میکند ، چاقوی قصابی را به قصد زخمی کردن ناتاشا برمیدارد . سپس هر دو با حوله های ظرفشویی اقدام به خفه کردن یکدیگر میکنند و سخت و محکم به طرز دیوانه واری به کارشان ادامه میدهند ، تا جایی که هر دو عملا بیهوش میشوند !
بعد از آن بخش ، صحنه ای دیگر را مشاهده میکنیم که بین ناتاشا و یلنا این مکالمه رخ میدهد


– ناتاشا : < منم از دیدنت خوشحالم خواهر > !
– یلنا : < ناتاشا
-ناتاشا : < یلنا ! مجبور بودی بیای بوداپست ، مگه نه ؟ >
از اینجا به بعد شاهد صحنه های مونتاژ شده و متوالی هستیم که البته ترکیب پویای خشونت آمیز و پرهیجان هستند ! بلک ویدو را در محدوده یک کوه چشم نواز مشاهده میکنیم که در حال فرار است ، یک تعقیب و گریز تماشایی با موتور به نمایش درمی آید . اکشن خیلی قابل توجه است ! این بخش شامل تکه ها و لحظه هایی از مبارزه ناتاشا با یک شخص دیگر نیز میشود ؛ آن شخص زرهی فلزی بر تن و موهای بلند و آویخته ای دارد  . به علاوه او سپری در دست دارد با خصوصیات و نمادهای ویژه روسی !

دو احتمال وجود دارد . اول اینکه این شحص همان تسک مستر  است ، و دوم اینکه او کسی نیست جز ” الکسی شوستاکوف ” ملقب به ” محافظ سرخ ” ! پیش از این در کانال تلگرام سایت خبر داده بودیم که ” دیوید هاربر ” ایفاگر این نقش خواهد بود . به هر حال صحنه میان او و ناتاشا بدین گونه توصیف شده است :
” بلک ویدو را در یک ماشین روی پل مشاهده میکنیم که تصادف شدیدی کرده است . او صدمه دیده . شب هنگام است . ماشین در حال آتش گرفته ولی ناتاشا حواسش جمعه ، میدونه که یکچیزی داره میاد سراغش . ناتاشا شروع به شلیک میکنه ولی اون شخص با استفاده از سپری گلوله ها رو دفع میکنه … و نبردی آغاز میشه ! هر دوشون سبک مبارزه مشابهی دارند  ! بعد از چندین حرکت هر دو شون متوقف میشند ، روبروی هم با استایل مشابهی زانو زدند و به هم دیگه نگاه میکنند  به نظر برای ناتاشا چالش قابل توجهی میاد . “

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *