تارانتینو فیلم بیل را بکش ۳ را می سازد

[ad id='39844']

[quote] با توجه به‌صحبت‌های کوئنتین تارانتینو، کارگردان فیلم‌های «بیل را بکش»، به‌نظر می‌رسد که این کارگردان هنوز ساخت سومین قسمت از این فیلم‌ها را از یاد نبرده و احتمالا به‌زودی، سراغ انجام این کار خواهد رفت![/quote]

تارانتینو که به‌تازگی با فیلم روزی روزگاری در هالیوود دوباره‌ به سینماها بازگشت و فیلم‌هایی تحسین‌شده مثل پالپ فیکشن و سگ‌های انباری را در کارنامه‌ی خود دارد، به‌تازگی در آخرین مصاحبه‌اش از ملاقات دوباره با اوما تورمن، بازیگر نقش «عروس» در فیلم‌های کیل بیل، گفته و به ایده‌هایی که برای ساخت کیل بیل ۳ دارد، اشاره کرده است.

خب، باید بگویم که شب گذشته با اوما تورمن ملاقاتی داشتم و یک شب دوست‌داشتنی را سپری کردم. درباره‌ی کیل بیل ۳ باید بگویم که برایش ایده‌هایی دارم؛ ایده‌هایی کلی درباره‌ی اینکه کلیت این فیلم چه باید باشد، چه اتفاقی برای عروس خواهد افتاد و چه مواردی را می‌خواهم در این فیلم بیاورم. لیاقت «عروس» یک ماجرای جدی و بزرگ است و حس می‌کنم که ایده‌‌هایم برای قسمت سوم، ایده‌هایی جالب هستند. با این حال، فعلا باید صبر کنم تا پروژه‌هایی که الان در دست دارم، به‌نتیجه برسند. فعلا سراغ کیل بیل ۳ نخواهم رفت و فکر می‌کنم که حدودا ۳ سال بعد از امروز به‌صورت جدی دنبال‌ش کنم. اما قطعا این کار را خواهم کرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *