همه چیز درباره عمل لاغری بالون معده

[ad id='39844']

[quote]روش بالون در حال حاضر در دنیا خیلی طرفدار ندارد، اما ایران بیشترین میزان بالون‌گذاری را داشته است! این روش عموما توسط متخصصان گوارش انجام می‌شود به این ترتیب که با استفاده از آندوسکوپ، بالون به داخل معده برده می‌شود و بعد در آنجا باد می‌شود تا فضای معده را کاهش دهد. البته بالون هم باید بعد از مدتی از معده خارج شود و مثل روش باندینگ بعد از خارج کردن آن احتمال برگشت وزن وجود دارد.[/quote]

 

این‌ها روش‌هایی برای کاهش وزن سریع بود که ممکن است با دیدن هرکسی که در مدت‌زمان کمی ، مقدار زیادی وزن کم کرده به ذهنتان برسد. اما همه می‌دانیم که یکی از بهترین راه‌های کاهش وزن، تغییر رژیم غذایی است. اما با توجه به انواع فراوانی از رژیم‌ها و برنامه‌های لاغری، انتخاب و شروع کردن می‌تواند کار سختی باشد، زیرا نمی‌توانید مطمئن باشید کدام یک موثرتر، مناسب‌تر و قابل تداوم‌تر است.

خیلی از افراد برنامه‌ای را برای لاغری شروع می‌کنند و هدف خوبی هم دارند، اما بعد از مدتی بدون اینکه نتیجه‌ای بگیرند، ناامید و شکست خورده، تسلیم می‌شوند. پس حتما شیوه‌ای که انتخاب کرده‌اند درست یا مناسب آن‌ها نبوده و یا موفق به ادامه‌اش نشده‌اند. در این مطلب، بهترین و موثرترین توصیه‌های علمی را برای‌تان جمع آوری کرده‌ایم که نتیجه‌ی سال‌ها مطالعه و آزمایش و کنکاش است.

برخی از رژیم‌های غذایی بر پایه‌ی کاهش اشتها برای کاستن از حجم غذایی هستند که مصرف می‌کنید، برخی دیگر از رژیم‌ها توصیه به محدود کردن کالری مصرفی و کربوهیدرات و چربی‌ها می‌کنند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *