لاغری عجیب مهران غفوریان با عمل جراحی

[ad id='39844']

[quote]این روز‌ها هرگاه صحبت از لاغر شدن و روش‌های آن به میان می‌آید، نام مهران غفوریان بازیگر و طنزپرداز سینما و تلویزیون دیده می‌شود. غفوریان به طرز عجیب و باورنکردنی وزن کم کرده است و سوال‌ها پیرامون روش لاغری این بازیگر محبوب بسیار زیاد است. [/quote]

 

البته بیشتر این سوال‌ها پاسخ مشخصی ندارد، ولی می‌توان به لاغری غفوریان به عنوان یک انگیزه بزرگ برای همه کسانی نام برد که به اضافه وزن مبتلا هستند.

در مورد روش لاغری مهران غفوریان گمانه‌زنی‌ها فراوان است، اما باتوجه به کاهش وزن قابل‌توجه او در مدت زمان اندک، یکی از پزشکان متخصص در این زمینه به برترین‌ها گفت که به احتمال زیاد آقای غفوریان از روش‌های جراحی موجود برای کاهش وزن اضافه کرده است. روش‌هایی که در ادامه مطلب با آن‌ها آشنا خواهید شد.

در مورد لاغری هیچ رازی وجود ندارد! اما باور‌های اشتباه زیادی در مورد نحوه‌ی وزن کم کردن و حفظ آن وجود دارد. جریان مداوم اطلاعات ضد و نقیض و توصیه‌های نادرست باعث شده افراد تصور کنند هنوز راهی موثر و درست برای وزن کم کردن پیدا نشده است، اما این طور نیست. علم در مورد کاهش وزن، افزایش وزن و حفظ وزن ایده آل توضیحات و شواهد ثابت شده‌ی خود را ارائه داده است و طی ۱۰۰ سال اخیر، این یافته‌ها هیچ تغییر چشمگیری نکرده‌اند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *