نظر آرون تیلور جانسون درباره فیلم عقیده (Tenet) کریستفر نولان

[ad id='39844']

[quote]فیلم «عقیده» (Tenet) به کارگردانی «کریستفر نولان» در حالت عادی یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال آینده‌ی میلادی است اما «آرون تیلور-جانسون» ستاره‌ی فیلم در مصاحبه‌ی جدیدش بر این هیجان افزوده است.[/quote]

 

او در گفتگو با «کلایدر» در مورد فیلم دیگرش «یک میلیون تکه‌ی کوچک» صحبت کرده و در بخشی از مصاحبه در پاسخ به این پرسش که همکاری با نولان چگونه است می‌گوید: «از فیلم‌های کریستفر نولان لذت می‌برم. وقتی فرصتی برای همکاری در هر فیلمی به کارگردانی او پیش آید من اولین نفری خواهم بود که داوطلب می‌شوم و می‌گویم این فرصت را به من بدهید. خیلی خوش‌شانس بودم که برای بازی در این فیلم انتخاب شدم. «جان دیوید واشینگتن» یک پدیده است و بازیگری نابغه و فوق‌العاده. او ستاره خواهد شد. «رابرت پتینسون» هم درخشان و عالی است. از همکاری با او لذت بردم.»

تیلور-جانسون در ادامه می‌گوید: «همکاری با نولان یعنی همکاری با یک اسطوره. یعنی مشاهده‌ی نحوه‌ی عملکرد ذهن او. فیلمسازی او و روشی که برای کنار هم قرار دادن تصاویر اتخاذ می‌کند فوق‌العاده است. فیلم بسیار پرخرجی است. او قطعاً سعی خواهد کرد که مرزهای سینما را در مفاهیم هنر متعالی [و بدیع و پرمخاطب] و علمی-تخیلی جابه‌جا کند، و فیلم از جنبه‌ی سینماتیک دیدنی است. بودن در محضر او و همکاری در این فیلم باعث افتخار من بود. اما راستش را بخواهید، نمی‌توانم جزئیات بیشتری در مورد فیلم فاش کنم.»

«رابرت پتینسون» آپریل گذشته در مصاحبه با «یواس‌ای تودی» فیلمنامه‌ی «عقیده» را «غیرواقعی» خوانده بود. استودیوی برادران وارنر اجازه‌ی انتشار کوچک‌ترین جزئیات و اطلاعات را در مورد این پروژه نمی‌دهد. تابستان گذشته تیزر کوتاهی از فیلم پیش از اکران عنوان اکشن «هابز و شا» در سالن‌های سینما به نمایش درآمد و سپس نسخه‌های بی‌کیفیتی از آن به فضای مجازی راه یافت. اما آن ویدیو هم اطلاعات ناچیزی از فیلم در اختیار مخاطب قرار می‌داد. بازیگران «عقیده‌» شامل پتینسون، واشینگتن، تیلور-جانسون، «کلیمانس پوزی»، «الیزابت دبیکی»، «کنت برانا»، و «مایکل کین» می‌شود. این فیلم اثری حماسی و جاسوسی توصیف شده که داستانش در کشورهای مختلف روایت می‌شود، اما اظهارات تیلور-جانسون تأیید می‌کند که فیلم دارای عناصر علمی-تخیلی است.

نولان فیلم «عقیده» را تابستان گذشته با بودجه‌ی ۲۲۵ میلیون دلاری تولید کرد تا این پروژه پرخرج‌ترین فیلم دوران فیلمسازی او لقب بگیرد. برادران وارنر فیلم جدید نولان را ۱۷ ژوئیه سال ۲۰۲۰ (۲۷ تیر ماه ۱۳۹۹) اکران می‌کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *