مخالفت صدا و سیما با پخش برنامه «کلاسیکو» عادل فردوسی پور

[ad id='39844']

[quote]صدا و سیما به شدت در حال تلاش است تا از پخش برنامه اینترنتی «کلاسیکو» که عادل فردوسی در آن حضور دارد جلوگیری کند[/quote]

در حالی که تنها چند ساعت تا آغاز «کلاسیکو» و پخش برنامه ویژه عادل فردوسی‌پور برای این رویداد جهانی مانده، اخبار حاکی از رایزنی‌های شدید سیما برای جلوگیری از پخش این برنامه است. همانطور که پیش از این اعلام شده، مجری محبوب سیما پس از ماه‌ها دوری از اجرا، قرار است امشب با تهیه یک برنامه ویژه، به استقبال دیدار بزرگ بارسا رئال برود و هوادارانش را سورپرایز کند.

برای این برنامه از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده و با هزینه زیاد و حضور چهره‌های شناخته شده‌ای مثل پژمان جمشیدی، علی دایی، پیمان قاسم‌خانی و… قرار است برنامه‌ای کاملا متفاوت تقدیم فوتبالدوستان شود. این برنامه با حضور طرفداران در استودیو، اجرای استندآپ کمدی، ارتباط تصویری با ژابی آلونسو و همچنین نمایش حال و هوای دو شهر بارسلون و مادرید، فضایی کاملا متفاوت با برنامه‌های معمول سیما در این موارد دارد و مطمئنا با استقبال بینندگان مواجه خواهد شد.


اما با انتشار اخبار در مورد این برنامه بلافاصله مدیران سیما دست به کار شده‌اند تا به هر وسیله ممکن از پخش آن جلوگیری کنند. اقدامی که قابل پیش‌بینی بود چرا که انعکاس این خبر با تمسخر سیما و به عنوان یک شکست دیگر برای این رسانه بازتاب بسیاری داشت. البته تلویزیون برای جلوگیری از پخش برنامه «کلاسیکو» با مانع بزرگی به نام پلتفرم‌های اینترنتی مواجه است.

فیلمیو، نماوا و کافه‌بازار که طی قراردادی با عادل بنای پخش این برنامه را دارند، قراردادهای سفت و سختی بسته‌اند، هزینه بسیاری کرده‌اند و انتظار بازخورد مناسب از این برنامه را دارند. برنامه‌ای که در روزهای گذشته ضبط شده و می‌تواند نقطه آغازی برای جریان تازه‌ای از برنامه سازی تلویزیونی در فضای اینترنت باشد که همین هم کابوس سیمای ملی است. باید دید در نهایت زور صدا و سیما و لابی‌هایش مانع از پخش کلاسیکو خواهد شد یا امشب شاهد برنامه جذاب عادل خواهیم بود.

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «مخالفت صدا و سیما با پخش برنامه «کلاسیکو» عادل فردوسی پور»

  1. باید در این خرابه صدا و سیمای میلی رو گل گرفت،،،تا امثال فروغی ها هستن وضع همینه،،،یک مشت عقده ای کوته فکر،،،لطفا منتشر شود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *