نقد برررسی آلبوم دیوونه خونه مجازی رضا یزدانی

[ad id='39844']

[quote]تازه‌ترین آلبوم رضا یزدانی، خواننده موسیقی پاپ راک با نام “دیوونه خونه مجازی” در تاریخ دوم دی‌ماه با دو نسخه فیزیکی و دیجیتال در سراسر کشور منتشر می‌شود.[/quote]

یزدانی در این آلبوم با ترانه‌سرایانی نظیر مجید بابازاده، میثم یوسفی و مهدی ایوبی و آهنگسازانی همچون میلاد عادل، سهیل زرین‌کلک، آرش زمانیان، محمد خرمی‌نژاد و علیرضا مهدی‌زاده همکاری کرده است.

آلبوم دیوونه خونه مجازی اثری است با آهنگسازی و صدای رضا یزدانی. این هنرمند پیش از این آلبوم درهم را منتشر کرده بود. مجموعه حاضر که یازدهمین و جدیدترین اثر منتشرشده از اوست، شامل دوازده آهنگ باکلام است که در آنها از سروده‌های ترانه‌سرایانی مثل مجید بابازاده، میثم یوسفی و مهدی ایوبی استفاده شده است. آهنگسازی قطعات، به جز چهار قطعه، بر عهده رضا یزدانی بوده است. از نوازندگان این اثر می‌توان به میلاد عادل، سهیل زرین‌کلک، آرش زمانیان، محمد خرمی‌نژاد و علیرضا مهدی‌زاده اشاره کرد. آلبوم پیش رو دوم دی‌ماه منتشر می‌شود. اکنون می‌توانید این آلبوم را از بیپ تونز پیش خرید کنید. خریداران آلبوم، در قرعه‌کشی ده آلبوم امضاشده و ده بلیط کنسرت رضا یزدانی شرکت داده خواهند شد

مجموعه حاضر که یازدهمین و جدیدترین اثر منتشرشده از اوست، شامل دوازده آهنگ باکلام است که در آنها از سروده‌های ترانه‌سرایانی مثل مجید بابازاده، میثم یوسفی و مهدی ایوبی استفاده شده است.

آهنگسازی قطعات، به جز چهار قطعه، برعهده رضا یزدانی بوده است. از نوازندگان این اثر نیز می‌توان به میلاد عادل، سهیل زرین‌کلک، آرش زمانیان، محمد خرمی‌نژاد و علیرضا مهدی‌زاده اشاره کرد.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *