امید عالیشاه به سپاهان می رود

[ad id='39844']

[quote]سیامک نعمتی و امید عالیشاه که پیش از دیدار برابر ذوب‌آهن به دلیل بی‌انضباطی و درگیری با یکدیگر از سوی کالدرون در لیست قرار نگرفته بودند، در بازی با گل‌گهر نیز حتی یک دقیقه به میدان نرفتند. امید عالیشاه که اصلاً از لیست ۱۸ نفره خط خورد![/quote]

 

عالیشاه و نعمتی که چندی پیش با حضور کادر فنی و بازیکنان با یکدیگر آشتی کرده بودند و در جلسه کمیته انضباطی باشگاه نیز حضور یافتند، امیدوار بودند بخشیده شوند، اما سرمربی آرژانتینی سرخپوشان بار دیگر ترجیح داد از سیامک نعمتی استفاده نکرده و امید عالیشاه را هم از لیست خارج کند.

پس از این دیدار و در روز‌های اخیر زمزمه‌هایی هم شنیده شد مبنی بر اینکه چنانچه گابریل کالدرون و باشگاه پرسپولیس بتوانند بازیکنان مد نظر خود را پیدا کرده یا قرارداد ببندند آنگاه عذر امید عالیشاه خواسته خواهد شد! در چنین اوضاع و احوالی شنیدیم دو تیم مدعی لیگ برتری خواستار عقد قرارداد با امید عالیشاه شده‌اند. اولین تیم شهرخودرو است که سرمربی آن یحیی گل‌محمدی سابقه همکاری با عالیشاه را در راه‌آهن دارد. گل‌محمدی شناخت خیلی خوبی هم از این بازیکن داشته و بدش نمی‌آید امید را در نیم‌فصل دوم در شهرخودرو داشته باشد. همچنین شنیده می‌شود سپاهان اصفهان نیز به امید عالیشاه پیشنهاد همکاری داده است. این تیم اصفهانی هم ازجمله گزینه‌هایی است که می‌تواند عالیشاه مغضوب را وسوسه کند.

البته امید عالیشاه تاکنون به هیچ یک از این دو پیشنهاد پاسخ نداده و با توجه به داشتن قرارداد با پرسپولیس منتظر تصمیم محمدحسن انصاری‌فرد است. جالب آنکه امید عالیشاه توسط گابریل کالدرون از لیست بازی با پارس جنوبی جم هم خط خورد!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *