تریلر و پوستر رسمی فیلم عقیده TENET کریستوفر نولان

[ad id='39844']

[quote] کمپانی برادران وارنر بالاخره اولین تریلر رسمی فیلم عقیده کریستوفر نولان را منتشر کرد که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید[/quote]

 

 کمپانی برادران وارنر به عنوان ناشر فیلم و کریستوفر نولان به عنوان کارگردان Tenet تا امروز کاملا در مورد محتوای این فیلم سکوت کرده‌اند و بنابراین انتشار هر اطلاعات جدیدی از این اثر مورد انتظار اتفاقی هیجان انگیز است.

کریستوفر نولان: نقطه‌ی پرش ما برای شروع ساخت این فیلم، نگاه به آن به‌عنوان اثری با محوریت جاسوسی بود. اما در این مسیر به مقاصد متفاوت و متعددی قدم گذاشتیم؛ با امید به اینکه بتوانیم همزمان از روی چند ژانر به‌شکلی هیجان‌انگیز و تازه گذر کنیم. تهیه‌کننده‌ی این فیلم یعنی اما توماس و من تا به امروز تجربه‌ی پروژه‌های تولیدی عظیمی را داشته‌ایم. ولی این یکی در ابعاد بین‌المللی قطعا بزرگ‌ترین پروژه‌ی ما تا به امروز بوده است. چون فیلم‌برداری طولانی‌مدت آن را در هفت کشور قرارگرفته در نقاط گوناگون دنیا پیش بردیم و در این راه با سکانس‌های عظیم زیاد و گروه بازیگران واقعا گسترده‌ای مواجه شدیم. شکی در این وجود ندارد که «تنت» جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ی ما تا به امروز به‌حساب می‌آید.

جان دیوید واشنگتن در این فیلم نقش کاراکتری به‌شدت نزدیک به یک قهرمان را بازی می‌کند. او یک نقش‌آفرین بسیار بااستعداد و توانمند از نظر بدنی است. وی که قبلا یک بازیکن ورزش فوتبال آمریکایی بوده، همچنان بدنی ورزشی دارد و از نظر جسمی به سختی می‌شود پا‌به‌پای او در طول پروسه‌ی ساخت فیلم دوام آورد. حتی گاهی دوربین‌ها و وسایل حمل آن‌ها هم برای دنبال کردن وی به چالش کشیده می‌شدند؛ از اتومبیل‌ها تا هلیکوپترها. (با خنده) این مرد واقعا به سرعت جابه‌جا می‌شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *