تصاویر پشت صحنه فیلم ترسناک Malignant جیمز وان

[ad id='39844']

[quote]فیلم ترسناک Malignant با کارگردانی جیمز وان کارگردان فیلم های ترسناکی همچون اره و احضار پایان یافت و این فیلم ترسناک قرار است در سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی برادران وارنر اکران بین الملی شود[/quote]

مدتی پیش بود که تأیید شد جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول مجموعه The Conjuring و فیلم Aquaman، در حال ساخت یک فیلم ترسناک جدید است، اما اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه منتشر نشد؛ تا اینکه درنهایت عنوان آن اعلام شد. این فیلم قرار است دهمین فیلمی باشد که وان کارگردانی آن را بر عهده دارد. مهر ماه امسال نیز در خبری اعلام شد مراحل فیلم‌برداری و تولید این پروژه آغاز و از نام آن پرده‌برداری شده است. جیمز وان با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از آغاز مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ترسناک جدید خود خبر داد و اعلام کرد که این پروژه قرار است Malignant نام داشته باشد. حال جیمز وان با انتشار تصاویری در صفحهٔ اینستاگرام شخصی خود، از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری این فیلم خبر داد و در این رابطه چنین گفت:

خب سرانجام آخر این هفته مراحل اصلی فیلم‌برداری Malignant به پایان رسید. از عوامل سازنده فیلم و همچنین تیم بازیگری بسیار ممنونم. شما تلاش زیادی انجام دادید و چیزی خاص را به سرانجام رساندید؛ نمی‌توانستم برای پست کردن این مطلب جلوی خود را بگیرم.

 

این فیلم ترسناک توسط استودیوی فیلمسازی Atomic Monster که به جیمز وان و مایکل کلیر تعلق دارد، ساخته و منتشر خواهد شد. بودجه ساخت فیلم ترسناک جدید وان توسط استودیوهای حامی فیلم‌های مستقل تأمین خواهد شد که بخشی از بازار اکران این فیلم از جمله کشور چین را نیز در اختیار خواهند داشت و شرکت برادران وارنر و نیو لاین سینما وظیفه اکران فیلم جدید وان را در دیگر مناطق جهان بر عهده خواهند داشت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *