نقدها و نمرات فیلم گربه‌ها (Cats) با بازی تیلور سویفت

[ad id='39844']

[quote]واکنش منتقدان رسانه های مطرح سینمایی به فیلم گربه‌ها (Cats) با بازی تیلور سویفت[/quote]

 

منتقدام مطرح سینمایی واکنش سردی به فیلم گربه‌ها (Cats) با بازی تیلور سویفت نشان دادند و حتی امتیاز این فیلم در  سایت مطرح راتن توماتوز ۱۹ شده است علاوه برنقدهای فیلم در گیشه نیز شکست تجاری سختی خورده است و دست اندرکاران فیلم قصد نسخه متفاوتی از این فیلم را بر روی پرده بفرستند

 

 مووی نیشن

۶۳ از ۱۰۰

با اینکه این فیلم برای همه مناسب نیست  اما باز هم نمی‌توان گفت که اثر بدی است. من از تلاشی که برای ساخت این فیلم شده بود، تشکر می‌کنم. بالاخره توانستم با چیزی که هوپر در تلاش بود تا آن را انجام دهد، هماهنگ شوم. بالاخره خودم را دیدم که حداقل یک یا دو بار با این فیلم تحت تاثیر این فیلم قرار گرفتم؛ چیزی که دو برابر فیلم The Rise of Skywalker است.

 تایم

۶۰ از ۱۰۰

هیوارد بهترین چیزی بود که در فیلم گربه‌ها وجود داشت؛ فیلمی که درست همانند خود گربه‌ها پر از تناقضات و نقاط مخالف هم است. فیلم گربه‌ها افتضاح بود، اما در عین حال هم خوبی‌های خودش را داشت.

 ووکس

۵۰ از ۱۰۰

این فیلم به معنای واقعی کلمه فوق‌العاده بود. امیدوارم که دیگر هیچوقت آن را نبینم.

 توتال فیلم

۴۰ از ۱۰۰

افراد با استعداد و هنرمند خیلی زیادی، تمام تلاش خود را کردند تا دیدگاه هوپر را با موفقیت به واقعیت تبدیل کنند، اما متاسفانه موفق نشدند.

 سیاتل تایمز

۳۸ از ۱۰۰

گربه‌ها فیلمی است که به طرز عمیق و فوق‌العاده زیادی عجیب است؛ آن هم نه از نوع خوب و جذابش.

 نیویورک پست

۲۵ از ۱۰۰

لطفا این فیلم را از «حافظه» من پاک کنید.

 رولینگ استون

۰ از ۱۰۰

سینما دوستان و کسانی که به‌دنبال بدترین فیلم سال می‌گردند، توجه کنند: ما یک برنده لحظه آخری داریم. فیلم گربه‌ها درست همین حالا وارد رادار شد؛ فیلمی که می‌تواند به‌راحتی بالاترین امتیاز را بگیرد و در پایینی‌ترین قسمت مخزن سال ۲۰۱۹ قرار داشته باشد. حتی لقب بدترین فیلم دهه را هم می‌توان به آن داد. حتی سه‌گانه آشغال و مضخرف مایکل بی که از سری فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) هم به پای این اثر نمی‌رسد. چه اتفاقی افتاده؟

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *