هدیه تهرانی جاسوس اسرائیل است

[ad id='39844']

[quote]باشگاه خبرنگاران هدیه تهرانی را به جاسوسی در لوای فعالیت های محیط زیستی متهم کرده است[/quote]

 

«همزمان با بازداشت متهمان پرونده موسوم به جاسوسی از مراکز نظامی در پوشش محیط زیست در سال ۹۶ (در ایران)، فردی که در چند مقطع اقدام به حمایت از این متهمان کرد، هنرپیشه معروف آمریکایی “لئوناردو دی‌کاپریو” بود، حمایت این چهره هالیوودی از جاسوسان محیط‌زیست مورد توجه هنرپیشه‌های داخلی بوده و متعاقب اقدام وی افرادی مانند خانم “ه. ت” سعی در بازنشر این مطلب در داخل کشور داشته‌اند.

خانم “ه.ت” هم مانند این بازیگر آمریکایی خود را یک فعال محیط‌زیست معرفی می‌کند و تا پیش از دستگیری اعضاء موسسه جاسوسی “میراث پارسیان” فعالیت خود را با این موسسه و با همراهی متهم “امیرحسین خالقی حمیدی” به‌پیش می‌برده است»

 موسسه به یک کارتل صهیونیستی و مالایی و عربی متصل است، «ه.ت» مورد ذکر وب‌سایت وابسته به صدا و سیما هم که طبیعتا همان هدیه تهرانی است. اما ماجرا همین جا تمام نمی‌شود. «باشگاه» در گزارشی دیگر به تاریخ یازدهم دی‌ماه، این بار با ادبیاتی صریح‌تر و با تمرکز روی نام هدیه تهرانی یا همان «ه.ت» فضا را واضح‌تر می‌کند.

«او در سال‌های گذشته کمپینی با مشارکت یکی از متهمان پرونده موسوم به محیط زیستی‌ها به نام امیر حسین خالقی و با عنوان یوز تا ابد راه اندازی کرد. این بازیگر معروف توانست در مدت کوتاهی مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان برای حمایت از کمپین خود جمع‌آوری کند اما سوالی که این جا مطرح می‌شود این است که پول‌های جمع‌آوری شده در کجا هزینه شد.

در پشت پرده موسسه (م. پ) که هنرمند معروف (ه. ت) و متهمان پرونده محیط زیستی‌ها با آن همکاری داشتند، اتفاقات بسیاری رخ داده بود که هنرمند مشهور ایرانی فعالان محیط زیستی بازداشتی را همراهی می‌کرد.
از جمله این همکاری‌ها برگزاری جشن‌هایی برای بومیان مناطق حفاظت شده بود که پس از چند وقت فعالیت این موسسه فراتر از برگزاری جشن‌ها شد.

در نخستین روز‌های سال جاری تصاویر و فیلم‌هایی در کنار مردم سیل‌زده آق‌قلا به صورت گسترده در رسانه‌ها منتشر شد. شایعه کمک یک میلیارد تومانی خانم بازیگر به سیل‌زدگان هم پس از انتشار گسترده در فضای مجازی، از سوی وی تکذیب شد.

اما این پایان ماجرا نبود و ه. ت با انتشار یادداشتی در فضای مجازی و رسانه‌ها که با مقدمه‌ای درباره سیل آغاز و با الگوبرداری از بیانیه پمپئو، متهمان پرونده محیط زیستی‌ها را افرادی معرفی کرد که این روز‌ها باید به یادشان بود چرا که سعی در حفظ زمین و خانه و کاشانه و مال و جان مردم داشته‌اند.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *