اولین ابرقهرمان همجنسگرا مارول در فیلم The Eternals معرفی می شود

[ad id='39844']

[quote]«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول تأیید کرده است که اولین شخصیت تراجنسیتی به «دنیای سینمایی مارول» می‌آید.[/quote]

 

مارول و «کوین فایگی» سرانجام با فیلم «جاودانان» (The Eternals) خواسته‌های دگرباشان را اجابت می‌کند. تهیه‌کننده‌ی ۴۶ ساله‌ی مارول در حین برگزاری جلسه‌ی پرسش و پاسخی در آکادمی فیلم نیویورک در پاسخ به اینکه آیا برای معرفی شخصیت‌هایی با گرایشات جنسی متمایز به ویژه شخصیت‌های تراجنسیتی دارند یا نه می‌گوید: «بله، قطعاً. به زودی در فیلمی که هم اکنون در حال فیلمبرداری است.»

فایگی از فیلمی نام نمی‌برد اما «جاودانان» تنها پروژه‌ی سینمایی در حال فیلمبرداری مارول است. در این فیلم «انجلینا جولی»، «ریچارد مدن»، «کیت هرینگتن»، «کمیل نانجیانی» و «سلما هایک» ایفای نقش می‌کنند.

به گفته‌ی فایگی، «جاودانان» یک شخصیت هم‌جنس‌گرا نیز معرفی خواهد کرد که البته ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده است. اوایل دسامبر بعضی از هواداران در کامیک کان برزیل گوشه‌هایی از فیلم «جاودانان» و شخصیت‌های جولی و هایک را دیدند. فایگی در پنل مارول در سائو پائولو از تریلر رسمی «بیوه‌ی سیاه» هم رونمایی کرد، اما این پیش‌نمایش فیلم مرموز «جاودانان» بود که جنجال آفرید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *