بیوگرافی و سوابق شهاب‌الدین بی‌مقدار⁩، نماینده تبریز در مجلس

[ad id='39844']

[quote]شهاب‌الدین بی‌مقدار متولد ۱۳۳۲ در ورزقان سیاستمدار اصلاح طلب و نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در دوره دهم مجلس شورای اسلامی است. او پیش از این نماینده ورزقان در دوره‌های اول و دوم نیز بوده‌است.[/quote]

 

  • دوره اول: تعداد آراء: ۱۴٬۱۰۹ درصد آراء: ۴۹٫۳۰
  • دوره دوم: تعداد آراء: ۱۴٬۱۰۹ درصد آراء: ۴۹٫۳۰[۲]
  • دوره دهم: تعداد آراء: ۱۱۲٬۳۴۵

سوابق تحصیلی

  • ابتدایی در شهرستان ورزقان
  • اول، دوم، پنجم، ششم در دبیرستان امیر خیزی تبریز
  • سوم وچهارم دبیرستان دارالفنون تهران
  • لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت ایران
«شهاب الدین بیمقدار» نماینده اصلاح طلب حوزه انتخابیه مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سایت شمس درباره پیامدهای شهادت سپهد قاسم سلیمانی در منطقه گفته است: شهادت قاسم سلیمانی باعث انسجام بیشتر مردم منطقه شده است، همانطور که مشاهده کردید در کشورهای منطقه و حتی آفریقا و هندوستان هم مراسم خودجوشی علیه اقدام تروریستی آمریکا انجام شد.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین پاسخ به جنایت آمریکا چیست، عنوان کرده است: پیشنهاد من، خویشتن داری و مذاکره بین ایران و آمریکا است!

بی‌مقدار در پاین گفته است: امیدوارم جنگی بین دو کشور رخ ندهد، زیرا پیروزی در برابر آمریکا و هم پیمانانش یعنی انگلیس و فرانسه کاری سخت به نظر می‌رسد!

هرچند برخی اصلاح طلبان غرب گرای حامی برجام و تصویب FATF حداقل در این زمان سکوت اختیار کرده اند، اما ظاهرا برخی دیگر از افراد این جریان آنقدر غرق افکار غرب گرایی و غرب هراسی شده اند که حاضر نیستند لحظه ای به حفظ عزت و شرافت هم فکر کنند. خواه این دسته از سیاستمداران بخواهند یا نه ملت ایران از خون سردار آسمانی‌شان نخواهند گذشت و برای تحقق وعده «انتقام سخت» لحظه شماری می‌کنند و خبر تلخ آن است که این افراد باید بدانند که پیروز نهایی این نبرد جبهه مقاومت و حق است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *