انصراف دهندگان از جشنواره فجر ممنوع الکار می شوند

[ad id='39844']

[quote]سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از این هنرمندان انصرافی جوزده شده‌اند، ادامه داد: اگر کسی بخواهد مسیرش را از مردم جدا کند، مردم نشان داده‌اند که با او تعارف ندارند.[/quote]

 

حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر درباره انصراف برخی از هنرمندان از جشنواره‌های فجر و تلویزیون اظهار کرد: این اتفاق فرصت خوبی است که هنرمندانی که از مردم فاصله می‌گیرند، وضعیتشان روشن شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با یادآوری پرورش هنرمندان خوب در سایه انقلاب اسلامی افزود: همه کسانی که بخواهند در این آب و خاک به مردم وفادار باشند برای ما عزیز هستند و ما وظیفه داریم از آن‌ها حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از این هنرمندان انصرافی جوزده شده‌اند، ادامه داد: در این قضیه اگر کسی بخواهد مسیرش را از مردم جدا کند، مردم نشان داده‌اند که با کسی تعارف ندارند و مطمئنا این افراد نمی‌توانند در مقابل مردم ادامه مسیر دهند.

پژمان‌فر بیان کرد: در هفته آینده طرحی را به مجلس می‌بریم که در آن طرح برای هنرمندانی که قرار است با مردم نباشند و از فعالیت‌های هنری انصراف می‌دهند، محرومیت از فعالیت‌های هنری در جمهوری اسلامی ایجاد شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این گونه نیست که این هنرمندان در برهه‌هایی در کنار مردم باشند و بنا به شرایط تغییر موضع دهند، اگر قرار است نباشند، همان بهتر که هیچ‌وقت نباشند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *