بررسی اولیه فیلم سه کام حبس سامان سالور

[ad id='39844']

[quote]اولین نمایش عمومی فیلم فیلم سه کام حبس سامان سالور در جشنواره فجر سال ۹۸ خواهد بود[/quote]

بازیگران:

پریناز ایزدیار ، محسن تنابنده ، سمیرا حسن‌پور ، متین ستوده ، محمود علیان ، یداله شادمانی و محمد اشکان‌فر

سایر عوامل:

مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم زاده، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: سحر شهامت، طراح لباس: غزاله معتمد، برنامه ریز: آرش حسن پور، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: محمد بدرلو، مدیر تولید: ساسان سالور، مدیر تدارکات و دستیار اول تولید: پرویز کاظم لو، سرمایه گذار: سیاوش امین پور، تهیه کننده: ساسان سالور، کارگردان: سامان سالور.

 

هفتمین فیلم سامان سالور یک داستان زن محور دارد؛ این فیلم قصه تمام آدم‌هایی است که در جامعه امروز با شرایط سخت اقتصادی کار می‌کنند تا بتوانند خانواده خود را از زیر فشار در آورند، اما واقعیت‌های موجود در جامعه به آن‌ها اجازه نمی‌دهد و نتیجه تلاش آن‌ها برعکس می‌شود.

به نظر می‌آید «سه کام حبس» در کارنامه سامان سالور جایگاه ویژه‌ای داشته باشد برای اینکه این فیلم ماحصل تمام تجربیات ۶ فیلم گذشته او به حساب می‌آید با این تفاوت که فیلم داستان گو‌تر و در فضای اجتماعی قابل لمس‌تر اتفاق می‌افتد. بازی‌ها قابل باورتر است و مخاطب ارتباط بیشتری با این فیلم برقرار می‌کند. محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن‌پور نقش‌های اساسی را در این فیلم بر عهده دارند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *