بیوگرافی و سوابق ساغر کسرایی دوست دختر امیرعباس فخرآور

[ad id='39844']

[quote]وحید یامین‌پور، مجری شبکه‌ی افق صداوسیما، یادداشتی از محمد سرشار را در کانال خود به اشتراک گذاشته که به ویدیویی از «ساغر کسرایی» اشاره دارد:[/quote]

 

«مهمترین ویدیویی که مدعی شد ایرانیان از ترور شهید سلیمانی خوشحال هستند، توسط «ساغر (اریکا) کسرایی» تولید و بیش از ۱۰میلیون بار دیده شد

او مزدور سیا و منبع تغذیه تیم تبلیغاتی ترامپ، برای محتواهای ضدایرانی است. در توییتر، فیلم اهانت به تصویر حاج قاسم، توسط او منتشر و توسط پسر ترامپ بازنشر داده شد و ۲٫۵ میلیون بازدید پیدا کرد.

اریکا کسرایی در فتنه ۸۸ هم، درکنار امیرعباس فخرآور، فعالیت جدی داشت.

جریان فتنه برای همیشه در داخل ایران مرده است و امکان تنفس مصنوعی دادن به آن وجود ندارد.
امیرعباس فخرآور از عناصر اصلی و فعال در فتنه ۱۸ تیر ۱۳۷۸ که با هدایت ارژنگ داوودی سلطنت‌طلب کنفدراسیون دانشجویان ایرانی را در آمریکا راه‌اندازی کرده است.

وی قبل از برگزاری نشست ۱+۵ با نمایندگان جمهوری اسلامی در بغداد برای اعمال فشار بیشتر به نظام جمهوری اسلامی و احیای جریان فتنه دست به کار شده و سفری به اروپا داشته است. در این سفر که اعضای دیگری چون ساغر کسرایی(دوست دختر امیرعباس فخرآور) نیز او را همراهی می‌کردند.

در چند روز گذشته و در روزهای پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ویدئویی در یک سایت آمریکایی منتشر شد که بسیار پربازدید شد. در این ویدئو یک زن که خود را ایرانی_آمریکایی معرفی می‌کند به زبان انگلیسی حرف‌هایی را می‌زند که با واقعیت جامعه ایرانی کاملاً متفاوت است. حالا علی علیزاده، کارشناس و تحلیلگر سیاسی این ویدئو را در توییتر به اشتراک گذاشته و درباره آن توضیحاتی داده است که مخاطب را هر چه بیشتر با  سیاست‌های آمریکا در مقابل ایران آشنا می‌کند. تحلیل خواندنی علیزاده را با هم مرور می‌کنیم.

چگونه می‌خواهند ایران را لیبی کنند؟

“ویدیوی این خانم در آمریکا غوغا به پا کرده. به قول فرنگی‌ها ویروسی شده و همه دارند آن را به هم می‌فرستند. با ده میلیون بازدید، پربیننده‌ترین ویدیوی شبکه‌های اجتماعی آمریکا بوده و مؤثرترین محتوای فضای مجازی در شکل‌دهی افکار عمومی آمریکا درباره ترور سردار سلیمانی. این خانم در ویدیوی پنج دقیقه‌ای که از اتاق نشیمن خانه‌اش ساخته به جامعه آمریکا می‌گوید گول حرف رسانه‌های چپ و لیبرال آمریکا در غیرقانونی خواندن ترور سلیمانی را نخورند. خودش را «یک ایرانی» که جامعه ایران را دقیق می‌شناسد معرفی می‌کند و به عنوان نماینده مردم ایران می‌گوید: مردم ایران سلیمانی را تروریست می‌دانند و از ترور او و از کار ترامپ عمیقا خوشحالند”.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *