نقدها و نمرات فیلم پسران بد برای زندگی با بازی ویل اسمیت

[ad id='39844']

[quote]واکنش منتقدان مشهور رسانه های سینمایی به فیلم پسران بد برای زندگی با بازی ویل اسمیت[/quote]

 

 

کریس هویت | امپایر

۸۰ از ۱۰۰

پسران بدِ بدی نیست، بیشتر پسران بدِ خوب محسوب می‌شود. البته این هم بد نیست که پسران بدِ خوبی از آب درآمده است. درنهایت به‌راحتی می‌توان گفت که این فیلم، بهترین قسمتی از این مجموعه است که تا به امروز ساخته شده است.

جانی اولکسینسکی | نیویورک پست

۷۵ از ۱۰۰

طرح کلی داستان خیلی خاص نیست اما چه کسی اهمیت می‌دهد؟ به فیلم پسران بد برای زندگی، به‌عنوان یک فروشگاه بین راهی پنسیلوانیا نگاه کنید؛ فروشگاهی که پر از مواد انفجاری و لحظات سرگرم کننده است.

ولدون بی. جانسون | آریزونا ریپابلیک

۷۰ از ۱۰۰

اگر شما از دو قسمت اول سری فیلم Bad Boys (پسران بد) لذت بردید، قطعا دوست دارید ببینید که شخصیت‌ها چگونه تکامل پیدا کرده‌اند. اگر شما یکی از طرفداران این مجموعه نیستید، داستان این فیلم آنقدر قدرتمند نیست که تماشای آن را برای یک فرد غیرطرفدار ارزشمند کند.

روزی نایت | آی جی ان

۷۰ از ۱۰۰

فیلم پسران بد برای زندگی هیچ چیز جدید و تازه‌ای را خلق نمی‌کند، اما اگر شما یکی از افرادی هستید که مجموعه را دوست داشتید، احتمال آن خیلی زیاد است که عاشق این دنباله جذاب شوید.

مایکل اوسالیوان | واشینگتون پست

۶۳ از ۱۰۰

تنش زیبا و همچنین مسخرگی جذابی که بین این دو «پسر» وجود داشت، هنوز هم در نسخه سالخورده‌ آن‌ها وجود دارد. اما علاوه‌بر آن، یک پویایی جدید هم در داستان به وجود آمده که فاکتور سرگرمی را چند برابر جذاب‌تر می‌کند.

مایکل گینگلد | تایم اوت

۶۰ از ۱۰۰

شاید بتوان اینگونه گفت که بزرگ‌ترین دستاورد فیلم پسران بد برای زندگی، همان روشی است که به واسطه‌ی آن در نیمه اول داستان، جذابیت و خوش قلبی را به ارتباط مایک و مارکس آورده است. البته پیش از اینکه همان ضرب و شتم سنتی و همیشگی و همچنین شوخی‌ها به داستان بیایند.

یوهانا اشنلر | گلوب اند میل

۵۰ از ۱۰۰

جذابیتی که فیلم پسران بد برای زندگی دارد، درون لحظات خنده‌دار و سرگرم کننده‌ای که اسمیت و لارنس به وجود می‌آورند، نهفته است.

جیک کول | مجله اسلنت

۱۲ از ۱۰۰

این فیلم این سؤال را در ذهن شما به‌وجود می‌آورد که این مجموعه، واقعا چه هدفی را به‌دنبال دارد؛ البته اگر قرار نیست تمایل‌های ناسیونالیستی، نژادپرستی و زن‌ستیزی مایکل بی را بیان کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *