سریال Bounty Law اسپین آف فیلم روزی روزگاری در هالیوود ساخته می شود

[ad id='39844']

[quote]سریال Bounty Law برگرفته از وسترنی خواهد بود که لئوناردو دی کاپریو در فیلم روزی روزگاری در هالیوود در آن بازی می‌کرد.[/quote]

فیلم روزی روزگاری در هالیوودتا امروز موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده است و هم از نظر فروش جزو بهترین آثار کوئنتین تارانتینو محسوب می‌شود و هم منتقدان آن را تحسین کرده‌اند. تارانتینو در این فیلم سری هم به ژانر وسترن زده بود، سبکی که بارها علاقه‌ی خود را به آن نشان داده و به‌تازگی هم از این گفته است که قصد تولید سریال Bounty Law را با حال و هوای بخش‌های وسترن این فیلم دارد.

در فیلم روزی روزگاری در هالیوود، لئوناردو دی کاپریو را در نقش بازیگری به‌نام ریک دالتون می‌دیدیم که در دوره‌ای از فعالیت هنری خود، ستاره‌ی سریال تلویزیونی وسترن Bounty Law بود و در آن نقش هفت‌تیرکشی به‌نام جیک کیهیل را ایفا می‌کرد. هرچند این سریال هرگز وجود خارجی نداشته است، ولی تارانتینو قصد دارد در آینده مینی‌سریالی براساس آن تولید کند و خود نویسنده و کارگردان آن خواهد بود؛ مینی‌سریالی که او در گفت‌وگو با ددلاین به بحث پیرامون آن پرداخته است:

بخش‌های مربوط‌به Bounty Law در روزی روزگاری در هالیوود نشان می‌دهند که به ساخت یک سریال وسترن علاقه دارم، ولی این کار حدود یک سال و نیم زمان خواهد برد. در فیلم روزی روزگاری در هالیوود، نگاهی به این سریال داشتیم ولی من بخش‌های مخصوص این سریال در فیلم را جزیی از آن فیلم نمی‌دانم و از این زاویه به آن نگاه نمی‌کنم که ریک دالتون داشت نقش جیک کیهیل را بازی می‌کرد، بلکه آن بخش‌ها قرار بود حال و هوایی جدا از فیلم داشته و کاملاً در اختیار شخصیت جیک کیهیل باشند.

تارانتینو در ادامه به آثاری اشاره می‌کند که از آن‌ها برای تولید بخش‌های مربوط‌به Bounty Law در فیلم خود الهام گرفته بود:

من به‌سراغ تماشای سریال‌هایی مثل The Rifleman، Tales of Wells Fargo و Wanted, Dead or Alive رفتم؛ سریال‌هایی که هر قسمت از آن‌ها نیم‌ساعت طول می‌کشد و حال و هوای کلی Bounty Law و شخصیت جیک کیهیل را از آن‌ها الهام گرفتم.

البته پیش از این هم به چنین سریال‌هایی علاقه‌مند بودم، ولی در این مدت حتی بیشتر از قبل درگیر آن‌ها شدم. در مجموع این قضیه که سازندگان این سریال‌ها می‌توانستند داستان‌های مهیج خود را در عرض نیم‌ساعت یا به عبارتی ۲۲ دقیقه (بدون احتساب تبلیغ‌ها) روایت کنند و اتفاقات مختلفی را نشان دهند، واقعاً جالب است. همین موضوع باعث شد فکر کنم که آیا من هم توانایی انجام این کار را دارم؟ درنهایت توانستم پنج قسمت نیم‌ساعته بنویسم. بنابراین به‌سراغ این کار خواهم رفت و خودم هم آن‌ها را کارگردانی می‌کنم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *