سرمایه گذاری ۱۷ میلیارد دلاری نتفلیکس در سال ۲۰۲۰

[ad id='39844']

[quote]نتفلیکس برای تولید محتوا در سال ۲۰۲۰ بودجه سرسام آوری را اختصاص داده که این عدد به بیش از ۱۷ میلیارد دلار خواهد رسید.[/quote]

 

 شبکه نت فلیکس بودجه بسیار بزرگی را برای تولید محتوای جدید اختصاص داده است. انتظار می‌رود که نتفلیکس برای تولید محتوای جدید حدود ۱۷.۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ هزینه کند که در مقایسه با سال گذشته که ۱۵.۳ میلیارد دلار اختصاص داده بود، شاهد افزایش دو میلیاردی هزینه ساخت برنامه‌های این سرویس استریم هستیم. این بودجه براساس پیش‌بینی وال استریت منتشر شده و همچنین BMO Capital Markets ادعا می‌کند که هزینه تولید برنامه‌های جدید شبکه Netflix تا سال ۲۰۲۸ به بیش از ۲۶ میلیارد دلار افزایش پیدا خواهد کرد. دن سلمون از گروه BMO گفت:

ما همچنان اعتقاد داریم که روایت جنگ‌ و رقابت سرویس استریم‌های نادرست بیان شده و در جریان این رقابت جهانی شاهد چندین برنده خواهیم بود.

این در حالی است که ورایتی می‌گوید که هزینه تولید محتوای برای سرویس استریم HBO Max، دیزنی پلاس و Peacock در سال ۲۰۲۰ چیزی در حدود ۵ میلیارد دلار خواهد بود که البته با توجه به روزهای اول شروع به‌کار آن‌ها نمی‌تواند خیلی عدد کوچک و عجیبی باشد. همچنین به‌نقل از تحلیلگر مالی ورایتی، نتفلیکس عملکرد بسیار خوبی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ نیز داشته که گزارش درآمد رسمی این سرویس استریم قرار است در روز سه‌شنبه هفته جاری منتشر شود. ورایتی همچنین می‌گوید که تمرکز نتفلیکس در تولید محتوا بیشتر روی تولید فیلم و سریال اورجینال خواهد بود. در ابتدای سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار سریال Dracula (دراکولا) از نتفلیکس بودیم که ظاهرا با استقبال بسیار خوب کاربران این شبکه نیز مواجه شده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *