بررسی اولیه فیلم عامه پسند سهیل بیرقی

[ad id='39844']

[quote]اولین نمایش عمومی فیلم عامه پسند سهیل بیرقی در جشننواره فجر سال ۹۸ خواهدبود[/quote]

عامه پسند» جدیدترین فیلم سهیل بیرقی و از تولیدات کاملا مستقل سینمای ایران است که پاییز امسال در شهرضا و تهران جلوی دوربین رفت.
این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی سهیل بیرقی، همانند «من» و «عرق سرد» توسط خود او نوشته شده و برخلاف نامش فضای خاص ‌تری نسبت به ساخته های قبلی او دارد.
«عامه پسند» تکمیل سه گانه‌ سهیل بیرقی درباره زنان جامعه است که فاطمه معتمد آریا به همراه هوتن شکیبا و باران کوثری نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند.
طبق شنیده ها، یکی از نقاط قوت «عامه پسند» مانند فیلم های قبلی بیرقی بازی بازیگران فیلم است. باید دید فاطمه معتمد آریا که با چهار سیمرغ بلورین از رکوردداران سیمرغ بازیگری است می تواند بار دیگر و پس از ۲۶ سال این جایزه را بدست بیاورد

گفته می‌شود «عامه‌پسند» تکمیل سه‌گانه سهیل بیرقی درباره زنان است و مانند دو فیلم پیشین بیرقی محوریت کاراکترهایش با زن است. اگر چه «عامه پسند» موضوع اجتماعی دارد، اما فضایی کاملا متفاوت با دو فیلم قبلی این کارگردان دارد. فاطمه معتمد آریا، هوتن شکیبا و باران کوثری گروه بازیگران ساخته جدید این کارگردان را تشکیل می‌دهند. حسین جعفریان در مقام مدیر فیلمبرداری، هایده صفی‌یاری به عنوان تدوینگر، کریستف رضاعی در جایگاه آهنگساز، مهرداد میرکیانی به عنوان طراح چهره‌پردازی با بیرقی در این فیلم همکاری داشتند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *