برندگان جوایز گرمی ۲۰۲۰

[ad id='39844']

[quote]جشنواره گرمی ۲۰۲۰ از ساعات اولیه امروز دوشنبه در سالن معروف استیپلز سنتر لس آنجلس در حال برگزاری است. این جشنواره سالانه برای معرفی بهترین آثار حوزه موسیقی در آمریکا برگزار می‌شود و یکی از معتبرترین جوایز حوزه موسیقی در دنیا است.[/quote]

 

جایزه گرمی نام جایزه‌ای افتخاری است توسط آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط، که برای تشخیص دستاوردهای برجسته‌ای که به‌طور عمده در صنعت موسیقی زبان انگلیسی رخ داده اهدا می‌شود. مراسم سالانه اهدای جوایز با اجرای هنرمندان برجسته و اهدای جوایزی که محبوبیت بیشتری دارند همراه است. از بین سه مراسم بزرگ موسیقی جهان، گرمی بزرگ‌ترین آن‌ها است. به گمان بسیاری ارزش جایزهٔ گرمی برابر با جایزهٔ اُسکار در صنعت فیلم‌سازی و جایزهٔ اِمی در تلویزیون است.

مراسم با اجرا و پرفورمنس هنرمندانی نظیر چیک کوریا، نیکولا بندتی، آنجلیک کیدجو و یولا آغاز شد.

برترین ضبط‌ها، آهنگ‌ها و هنرمندان بر اساس آثار منتشر کرده از ۱ اکتبر ۲۰۱۸ تا ۳۱ اوت ۲۰۱۹ در این مراسم شرکت داده خواهند شد. نامزدها در تمامی ۸۴ بخش، در ۲۰ نوابر ۲۰۱۹ معرفی شدند.آلیشا کیز همانند مراسم گرمی سال قبل میزبانی این دوره را بر عهده دارد.لیزو با نامزدی در هشت بخش، بیشترین تعداد را از این حیث دارد و پس از آن بیلی آیلیش و لیل ناز اکس با شش نامزدی رتبه دوم را دارند.

آلیشیا کیس موزیسین آمریکایی اجرای خود را به کوبی برایانت اسطوره بسکتبال دنیا، که ساعاتی پیش در سانحه هوایی کشته شد، تقدیم کرد.

**برندگان امسال به شرح زیر است:

 

جایزه گرمی ضبط سال (Record of the Year):

بیلی آیلیش، برای ترانه Bad Guy

جایزه گرمی بهترین آلبوم سال:

بیلی آیلیش، برای آلبوم «وقتی همه می‌خوابیم، کجا می‌ریم؟» (When We All Fall Asleep, Where Do We Go)

جایزه گرمی بهترین هنرمند جدید:

بیلی آیلیش

سایر نامزدها: بلک پوماس، لیل ناس ایکس، لیزو، مگی روجرز، گروه تانک اند د بانگاس، یولا

جایزه گرمی ترانه سال:

بیلی آیلیش، برای ترانه Bad Guy

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *