معرفی فیلم هندی Taanaji – The Unsung Warrior اثر جدید آجای دیوگان

[ad id='39844']

[quote]آجای دیوگان فیلم عظیم بالیوودی Taanaji – The Unsung Warrior را تولیدخواهد کرد[/quote]

 

Ajay Devgan داستان حماسی Taanaji Malusare را به صفحه نمایش خواهد آورد که بتازگی با رونمایی از پوستر اولیه این فیلم طرفدارانش را غافلگیر کرده است. این فیلم که برگرفته از مجموعه داستان های تاریخی حماسی شجاعت های Taanaji Malusare می باشد که بعنوان یکی از مبارزان شجاع ماراتی در سراسر هند شناخته شده است توسط کمپانی های Ajay و  Viacom 18 Motion Pictures ساخته خواهد شد و در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

این فیلم که با عنوان Taanaji – The Unsung Warrior می باشد به کارگردانی Om Raut تازه کار خواهد بود که تنها یک فیلم را در کارنامه کارگردانیش دارد و Ajay شخصیت مبارز Subedar Taanaji Malusare را برعهده خواهد داشت که درباره اش نوشته: او برای مردمش، خاکش و پادشاهش Chhatrapati Shivaji جنگید و جنگجوی ماندگار تاریخ شگفت انگیز هند شد، Subedar Taanaji Malusare.

Ajay برای امسال Baadshaho به کارگردانی Milan Luthria را با ژانر اکشن عاشقانه در کنار Emraan Hashmi و Ileana D’Cruz دارد که ۱ سپتامبر اکران خواهد شد و همچنین Golmaal Again به کارگردانی Rohit Shetty با ژانر کمدی اکشن در کنار Parineeti Chopra را دارد که دیوالی اکران میشود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *