بیوگرافی و سوابق فرزان اطهری مجری پرشین گات تلنت

[ad id='39844']

[quote]رزان اطهری بازیگر و مدلینگ و مجری مسابقه پرشین گات تلنت با بیوگرافی و عکس های اینستاگرام او به همراه زندگینامه جنجالی شخصی مطالعه فرمایید[/quote]

فرزان اطهری بازیگر ، مدلینگ و مجری جذاب و دوست داشتنی ایرانی در تاریخ ۵ تیر در سال ۱۳۶۳ در شهر تهران متولد شده است. او اصالت ایرانی – کانادایی دارد.

او وقتی تنها ۴ سال سن داشت به همراه خانواده اش از ایران به کشور سوئد مهاجرت کرد و در واقع بزرگ شده ی کشور سوئد می باشد. او یک خواهر نیز دارد.

فرزان از سال ۸۳ بصورت حرفه ای وارد دنیای مد و مدلینگ شد و در کشورهای مختلف به فعالیت مدلینگ و تبلیغات از جمله بیلبوردهای تبلیغاتی، شو مد و تبلیغات تلویزیونی پرداخته‌است. او در مدت ۶ ماه تنها مدل برند نوکیا در کشورهای آسیایی بود.

آقای اطهری تاکنون در ۲۳ کشور مختلف با بیش از ۱۰۰ برند همکاری کرده‌است. او اولین ایرانی است که به عنوان یک مدل قراردادهای بین‌المللی امضا کرده‌است. هاکوپیان، ال‌جی، نایکی از جمله برندهای معروفی هستند که فرزان اطهری با آنها کار کرده‌ است .

فرزان اطهری در سال ۸۶ به محض ورود به ایران در فیلم شبانه روز در سال ۱۳۸۷ به کارگردانی امید بنکدار در جوار بازیگرانی همچون مهناز افشار به ایفای نقش پرداخت.
او در فیلم چهل سالگی تولید سال ۱۳۸۸ به کارگردانی علیرضا رئیسیان با لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن همبازی بود.
او در یکی از موزیک ویدیوهای هیفا وهبی خواننده لبنانی نیز به بازیگری پرداخت.

فرزان در سال ۸۹ تصمیم گرفت دوباره از ایران برود و در همین سال به دبی امارات مهاجرت کرد و با تاسیس شرکت در زمینه رسانه، شوهای مد، فیلم کوتاه و موزیک ویدیو با برندهای بین‌المللی و خواننده‌های اماراتی همکاری کرد .

او در سال ۹۲ به اتهام دارا بودن ۱۱ کیسه کوچک نایلونی، حاوی جمعاً ۲۱ گرم کوکائین در مقابل هتل آرمانی در دبی بازداشت و به حبس ابد و پرداخت ۵۰ هزار درهم امارات جریمه محکوم شد .

با رای دادگاه تجدید نظر که در سال ۹۳ حکم حبس ابدش به ۱۰ سال زندان تقلیل پیدا کرد.

نهایتا بعد از سپری شدن ۲ سال و ۷ ماه از زندانی شدن فرزان اطهری در ۹۴ به مناسبت روز ملی امارات مورد عفو قرار گرفت و بعد از آزادی در ۱۷ آذر ۹۴ به استکهلم سوئد بازگشت

آقای اطهری در سال ۹۸ توانست به همراه تارا گرامی مجری برنامه پرشیاز گات تلنت شود و در کنار داوران این مسابقه جذاب به نام های مهناز افشار، ابی ، نازنین بنیادی و آرش در این برنامه ی پرطرفدار بعنوان مجری حاضر شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *