مارک رافلو بازیگر اصلی مینی سریال انگل شد

[ad id='39844']

[quote]مارک رافلو، بازیگر مجموعه فیلم‌های Avengers ظاهراً برای یکی از نقش‌های اصلی مینی سریال Parasite در نظر گرفته شده است.[/quote]

 

مارک رافلو برای ایفای نقشِ اصلی این نمایش در نظر گرفته شده است که بونگ جون-هو، کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Parasite و آدام مک‌کی، کارگردان فیلم‌های The Big Short  و Vice  وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارند. براساس این گزارش، رافلو، نامزد دریافت سه جایزه‌ی اسکار و بازیگر نقش بروس بنر/هالک در مجموعه فیلم‌های Avengers و Thor رسماً به گروه بازیگری مینی سریال «انگل» اضافه نشده است، اما محتمل‌ترین گزینه برای نقش‌آفرینی در آن به‌حساب می‌آید. مینی سریال Parasite لزوماً همان شخصیت‌های فیلم را به تصویر نخواهد کشید. اگر این گزارش‌ها صحت داشته باشند، باز هم معلوم نیست که رافلو نقش کدام یک از شخصیت‌های سریال را ایفا خواهد کرد.

شبکه‌ی HBO در گفت‌وگو با کولایدر اظهار داشت که «مینی سریال Parasite در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد» و «خیلی زود است که بخواهیم در مورد کاراکترها و بازیگران آن گمانه‌زنی کنیم». سریال «انگل» جزئیات و عمق بیشتری به داستان اضافه می‌کند و درهمین‌راستا بونگ جون-هو می‌گوید:

زمانی‌که نگارش فیلمنامه را آغاز کردم، تمام این ایده‌ها را در ذهن داشتم. بااین‌حال نمی‌توانستم همه‌ی آن‌ها را در یک فیلم دو ساعته بگنجانم، بنابراین همه‌ی ایده‌ها در آیپد من ذخیره شد و هدف من تولید یک مینی سریال شش ساعته است. در سینما برای روایت داستانِ خود با محدودیت زمانی روبه‌رو هستید و باید آن را در عرض دو ساعت به پایان برسانید. در فیلم «انگل» داستان‌های بسیاری بین سکانس‌های فیلم اتفاق می‌افتد و ماجراهایی در ارتباط با کاراکترهای داستان وجود دارند که هرگز فرصت روایت آن‌ها در فیلم را نداشتیم. خیلی دوست داشتم که می‌توانستم همه‌ی آن‌ها را در یک فیلم ۵ تا ۶ ساعته بازگو کنم و حالا این مورد به‌وسیله‌ی مینی سریال Parasite امکان‌پذیر شده است. این مورد مشابه فیلم Fanny and Alexander (فنی و الکساندر) به کارگردانی اینگمار برگمان است که علاوه‌بر نسخه‌ی سینمایی، شاهد پخش مینی سریالی تلویزیونی از آن نیز بودیم. براین‌اساس، با سریال «انگل» قصد تولید اثر باکیفیتی را داریم که دست‌مان را برای داستان‌گویی باز بگذارد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *