بیوگرافی احمد ذوقی و شهلا

[ad id='39844']

[quote]احمد ذوقی پیر مرد بیچاره ای است که توسط شهلا (ساناز) سرکار گذاشته می شود. ماجرا به سال ها پیش باز میگردد ویسی که در فضای مجازی پخش شد. پسری در پشت تلفن با یک پیرمرد صحبت می کند و او را سرکار می گذراد. او صدای دختر در آورده و خود را ساناز معرفی می کند اما احمد ذوقی اسمش را شهلا می شنود![/quote]

 

 

دیار پر مهر استاد احمد ذوقی زاویه است‌ که از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی می باشد‌.

احمد ذوقی را می توان خالق یکی از بهترین ایستگاه های فارسی دانست و قطعا نام و صدای وی در زبان فارسی به یادگار خواهد ماند. جوان های بسیاری در ایران هرشب قبل از خواب به مکالمه او با ساناز (شهلا) گوش فرا می دهند.

پیرو جمله معروف احمد ذوقی (من امشب دوسش داشتم) میگن:

ایول به مرام احمد ذوقی که یه راست هوسش رو طلب کرد؛ مثل بعضیا از عشق نگفت که به هوس برسه! فرهاد نیستیم حداقل احمد ذوقی که می تونیم باشیم! رو راست باشیم.

هرچند ویس احمد ذوقی جدید نیست و به سالها پیش بر میگرده اما هنوز برخی نمی دانند قضیه احمد ذوقی چیه و البته به تازگی دیالوگ های احمد ذوقی در این ویس هفت دقیقه ای با استقبال کاربران فضای مجازی رو به رو شده است و به سرعت ریمیکس ها و دابسمش ها زیادی از این ویس و صدای احمد ذوقی ساخته شده است.

همچنین صحبت های احمد ذوقی به سوژه ی برخی توئییت ها تبدیل شده است:

ولی “من امشب دوسِش داشتم”ی که احمد ذوقی میگه فلسفه پشتشه! یعنی هرچیزی همون زمان که می خوایمش ارزش داره و شاید بعدش نه!

هر آدمی تو زندگیش به یه احمد ذوقی احتیاج داره تا وقتایی که پول لازمه صد تومن بده بهش، وقتایی که دلش گرفته بمیره براش و صبحایی که میخواد بره سر کار یا دانشگاه بهش بگه خداوکیلی نرو اینجور جاها، اونا گَدایَن!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *