نقد بررسی سریال ترکی کلاغ سیاه شبکه جم

[ad id='39844']

[quote]سریال ترکی کلاغ سیاه یکی از پرطرفدارترین سریال کشور ترکیه است و در بین بینندگان شبکه جم نیز طرفداران بسیاری دارد در این سریال مجموعه ای از بهترین بازیگران کشور ترکیه هنرنمایی کرده اند و سبک سریال درام عاشقانه است[/quote]

خلاصه داستان

دو همکار پلیس به نام های یوسف و ریفات در تلاش برای دستگیری یک فروشنده مواد هستند. این یک عملیات بزرگ است و این دو در آن شرکت دارند. رابطه یوسف و ریفات خیلی صمیمی است.

شرف که یک فروشنده مواد هست، به این دو پلیس پیشنهاد رشوه میدهد، یوسف پیشنهادش را قبول نمیکند، ولی ریفات این گونه نبود، بعد از مدت کوتاهی یوسف در یک توطئه اسیر میشود و به زندان می افتد

سریال ترکی کلاغ سیاه با نام Kuzgun مضمونی درام و اکشن دارد. تا کنون فصل اول این سریال به پایان رسیده و فصل دوم آن در حال پخش است. باریش اردوچ و بورجو بیریجیک از بازیگران اصلی این سریال پرمخاطب هستند.

سریال کلاغ سیاه را  بهادر اینجه پخشش کارگردانی کرده است. تمام بازیگران اصلی فصل اول سریال، در فصل دوم نیز حضور دارند و البته به تازگی بازیگران دیگری به این سریال پیوسته اند که البته نقش هایشان نیز مشخص شده است. شبکه اصلی پخش کننده این سریال شبکه STAR TV ترکیه است.

بازیگرانی که در این سریال بازی می کنند عبارتند از: باریش اردوچ، بورجو بیریجیک، ستار تانریوجن، هتیجه اصلان، سنار شاهین، اشن ارگولو، آیتک سایان، ایپک ادرم، دریا بسرلر، آمینا کارمان، نورای شرف اوغلو، لونت اولگن،هنده دیلان هنچی، سو بورجو کوشن، آیکوت ییلماز که از مهمترین هنرمندان و بازیگران سریال ترکی کلاغ سیاه هستند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *