خلاصه داستان و بازیگران جدید سریال نون خ ۲

[ad id='39844']

[quote]ازدواج نورالدین خانزاده و زلزله کرمانشاه در فصل دوم سریال ن خ[/quote]

در فصل دوم سریال نون.خ اتفاقات زیادی قرار است بیفتد. به تعداد بازیگران اضافه می‌شود و همین طور برخی بازیگران هم حضور نخواهند داشت.

از سوی دیگر شنیده‌ها حاکی از این است که آقای نون. خ در فصل دوم سر و سامان می‌گیرد و قرار است برای او همسری انتخاب شود. هنوز بازیگر این نقش انتخاب نشده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که گروه سازنده سریال «ن خ» قرار است دو شخصیت محوری به فصل دوم اضافه کند. یکی از شخصیت‌های محوری خانمی است که قرار است به عنوان همسر آقای «ن خ»انتخاب شود که هنوز بازیگر آن انتخاب نشده است. در واقع با این اتفاق در قصه آقای «ن خ»سر و سامان می‌گیرد.

هومن حاجی عبدالهی که در فصل اول نقش روحانی قصه را بازی می‌کرد در فصل دوم بازی نمی‌کند، زیرا درگیر بازی در فصل ششم سریال پایتخت است.

همچنین نعیمه نظام‌دوست هم در فصل دوم حضور ندارد که او در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: تا به امروز با من صحبت نکردند، اما آرزوی موفقیت برای گروه سریال نون.خ دارم.

فیلمنامه فصل دوم سریال تلویزیونی «ن خ»را همچون فصل اول امیر وفایی می‌نویسد. شنیده‌ها حاکی از این است که نگارش فیلمنامه این فصل به نیمه رسیده و این فصل در ۲۵ قسمت نوشته می‌شود

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *