تجاوز جنسی به بازیگر سریال Walking Dead توسط زامبی ها

[ad id='39844']

[quote]
شکایت بازیگر از آزار زامبی ها در پشت صحنه «مردگان متحرک»[/quote]

یکی از بازیگران که در پارک موضوعی «مردگان متحرک» در نقش زامبی نقش‌آفرینی می‌کرد، از آزاری که بازدیدکنندگان به او و افراد دیگر وارد کرده اند، شکایت کرد.

کورت لوگان شکایتی به دادگاه لس‌آنجلس ارایه کرده و در آن ادعا کرده است که بارها از سوی بازدیدکنندگان پارک موضوعی «مردگان متحرک» آزار دیده و حتی برخی همکاران زن که در آنجا مشغول کار بودند با آزار جنسی روبرو شده‌اند. این پارک موضوعی برمبنای سریال پرطرفدار «مردگان متحرک» شکل گرفته و مهمانان در فضایی پسا آخرالزمانی با راهروهای تاریک و باریک، با زامبی‌ها روبرو می‌شدند. در این دادخواست نوشته شده یونیورسال استودیوز بازدیدکنندگان را تشویق به انجام این کارها می‌کرد و به بازدیدکنندگان می‌گفت «آماده شوید تا برای بقا بجنگید.»


پارک موضوعی «مردگان متحرک» سال ۲۰۱۶ افتتاح شد و ماه پیش، اندکی پیش از اینکه همه پارک‌ها به دلیل ویروس کرونا تعطیل شوند، تعطیل شد.

در این دادخواست آمده است که در این پارک الکل سرو می‌شد و بازدیدکنندگان اغلب مست بودند و به همین دلیل شاکی چند بار از سوی بازیدکنندگان مشت دریافت کرده است .لوگان افزوده است در یک مورد هم ایفاگر زن نقش زامبی با آزار جنسی روبرو شده است. در این شکایت آمده که این بازیگر زن نیز پیش‌تر شکایت کرده و خواستار ایجاد تغییراتی برای محافظت از کارکنان شده است.


«مردگان متحرک» یا «واکینگ دد» مجموعه تلویزیونی درام، ترسناک و پسارستاخیزی آمریکایی، ساخته فرانک دارابونت است. این مجموعه از روی کتاب مصوری با همین نام نوشته رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد ساخته شده‌است. تاکنون ۱۰ فصل از این مجموعه روی آنتن رفته و نامزد جایزه‌های متعددی از جمله نامزد جایزه انجمن نویسندگان آمریکا و جایزه گلدن گلاب برای بهترین مجموعه تلویزیونی درام شده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *