حضور جنجالی جناب خان در کنسرت گروه لیان

[ad id='39844']

[quote]در حالی که از مدتی قبل اعلام شده بود کنسرت لیان در جمعه شب گذشته قرار است سورپرایزی داشته باشد، در وسط کنسرت اعلام شد که این سورپرایز حضور جناب‌خان برای اجرای قطعه موسیقی است و چون با این حضور مخالفت شده کنسرت امکان ادامه پیدا نمی‌کند![/quote]

 

بعد از اعتراض محسن شریفیان و ترک کنسرت، گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد مبنی بر این که محمد بحرانی خالق شخصیت جناب‌خان برای برنامه آفیش نشده بوده و اجازه آمدن روی صحنه را ندارد.

هویت و برند این شخصیت که چند سال قبل با کشمکش زیاد و مبلغی گزاف سرانجام به تلویزیون فروخته شد، بهانه‌ای بود برای این که سیما با اجرای برنامه توسط جناب‌خان مخالفت کند و بگوید جناب خان مال ماست و ما اجازه کنسرت نمی‌دهیم!

این در حالی است که کل ماجرا همکاری جناب خان با گروه لیان برای اجرایی کنسرتی پربیننده‌تر بوده تا ساعتی سر مردم گرم شود. همکاری که گویا بدون هیچ قرار مالی و تنها از روی رفاقت شکل گرفته. به دنبال این تصمیم عجیب سازمان، محمد بحرانی حاضر می‌شود شخصا و بدون جناب خان روی صحنه بیاید و داستان را ختم به خیر کند، اما باز هم با تابلوی ممنوع(!) مواجه می‌شود. این بار توجیه مدیران برج میلاد این بود که برای اسم بحرانی مجوزی صادر نشده و او امکان اجرا در این برنامه را ندارد!

مخالفت مدیران سیما با آوازخوانی جناب‌خان و قطع کنسرت چنان به سرعت رسانه¬ای شد و بازتاب داشت که ظاهرا یکی از روسای سازمان شخصا وارد ماجرا می‌شود و اجازه حضور شخصیت عروسکی محبوب در کنسرت را صادر می‌کند. همانطور که مطلعید سرانجام کنسرت با حضور گرم جناب‌خان پس از ساعتی توقف ادامه پیدا می‌کند تا باز هم شاهد شاهکاری دیگر از سوی مدران فرهنگی و عزیزان سازمان صدا و سیما باشیم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *