ادامه سریال پایتخت ۶ کی پخش می شود

[ad id='39844']

[quote]مشاور پروژه مجموعه تلویزیونی «پایتخت۶» با بیان اینکه، چهار قسمت از تولید و پخش این سریال باقی مانده است، گفت: نویسنده ادامه داستان سریال پایتخت ۶ تغییر نکرده و آرش عباسی است.[/quote]

 

«مهدی فرجی» شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری میزگرد«چالش های  مدیریت فیلم و سریال در رسانه ملی» در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه، در حال حاضر راجع به پایتخت ۷ و  اینکه چه کسی نویسنده باشد بحثی نشده است، افزود: اما آن چیزی که قرار است برای ادامه و چهار قسمت پایانی پایتخت شش نگارش، ضبط و فیلمبرداری شود، برعهده آرش عباسی نویسنده این سریال است.

مدیر اسبق شبکه یک سیما که از همان ابتدای ساخت مجموعه پایتخت در کنار گروه سازنده آن بوده است ادامه داد: تغییر اساسی قرار نیست در پایتخت شش اتفاق بیافتد و این سریال با ساخت چهار قسمت پایانی به  سرانجام می رسد.

فرجی در خصوص برخی اعتراضات به این سریال مبنی برخی حرمت شکنی ها و سکانس های جنجالی در پایتخت شش نیز اظهارکرد: پایتخت پنج نیز تا قسمت ۱۳ مملو از بی احترامی و رفتار ناپسند بهتاش به عنوان یکی از شخصیت های سریال از جمله تتو کردن، رنگ کردن مو، پوشیدن شلوار کوتاه، اقدام برای پناهندگی و همچنین پخش آهنگ های ترکیه ای بود.

وی ادامه داد: به طوریکه هنگامی که کار پایتخت پنج در ترکیه در حال پخش بود، برخی اظهار می کردند اینها در حال تبلیغ فرهنگ ترکیه هستند، اما هنگامی که موضوع و اتفاقات داعش پیش آمد و نتیجه گیری سریال اتفاق افتاد در واقع روند داستان تغییر کرد و جمع بندی سریال بسیار مناسب بود.

فرجی اظهارکرد: در پایتخت شش نیز قرار بود همین اتفاق بیافتد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این سریال به سرانجام نرسید و در واقع بدون جمع بندی به اتمام رسید و این اشکالی بود که اتفاق افتاد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *