توقیف سریال زیرخاکی به دلیل ممنوع الکاری گوهر خیر اندیش

[ad id='39844']

[quote]گوهر خیر اندیش بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون ایران به خاطر کشف حجاب و رقص در مراسم عروسی دخترش در آمریکا ممنوع التصویر شد و اکنون پخش سریال رمضانی زیر خاکی با بازی او در هاله از ابهام قرار دارد و ممکن است پخش سریال توقیف شود[/quote]

خبری در فضای مجازی کنداکتور رمضانی سیما را تحت‌الشعاع قرار داد: “توقیف زیرخاکی”. سریالی که جلیل سامان کارگردانی کرده و بازیگران صاحب‌نامی هم دارد. تیزر این سریال و اخبار مربوط به آن بارها از تلویزیون و رسانه‌های جمعی پخش شده و مردم در جریانش قرار گرفته‌اند. سؤال بسیاری این است که چرا توقف؟

توقیف احتمالی “زیرخاکی” ربطی به محتوا و ممیزی ندارد و شاید با کوتاه شدن برخی سکانس‌های مرتبط با حضور خانم بازیگر مشکل حل نشود. هنوز رسماً جایگزینی برای این سریال و نرسیدن آن به پخش شبکه ۱ نرسیده است و مسئولین مربوطه هم اعلام سکوت کرده‌اند. اما ظاهراً برمی‌گردد به رفتار حاشیه‌ساز گوهر خیراندیش بازیگر این سریال که چندی پیش به مراسم خارج از عرف ازدواج دخترش در خارج از کشور رفته بود. تا این لحظه مشخص نیست “زیرخاکی” رنگ آنتن رمضانی را می‌بیند یا خیر؟

به نظر می‌رسد آنطور که خبردار شدیم تلویزیون در حال تصمیم‌گیری است اما چند سؤال درباره حاشیه‌های “زیرخاکی” به ذهن می‌رسد. آیا تلویزیون پیش‌بینی برای جلوگیری از رفتارهای نا به هنجار بازیگران سریال‌ها داشته است؟ شواهد نشان می‌دهد سیمافیلم در قراردادهایی با تیم سازنده، چه کار اولی‌ها و چه حرفه‌ای‌ها تعهداتی می‌گیرد یعنی ضوابطی تنظیم می‌شود تا اجازه رفتارهای نا به هنجار و خلاف عرف نداشته باشند.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *