نقدها و نمرات بازی Streets of Rage 4 (شورش در شهر ۴)

[ad id='39844']

[quote]واکنش منتقدان رسانه های معتبر به بازی Streets of Rage 4 یا همان شورش در شهر ۴[/quote]

بازی Streets of Rage 4 یا همان شورش در خودمان دیروز به طور رسمی به بازار عرضه شد و در همان روز اول با استقبال گرم منتقدان و گیمرها مواجه شد و نمرات درخشانی به دست آورد

Streets of Rage 4 امتیاز ۸۵ را از سایت معتبر متامتریک کسب و همان طور که در تریلر های بازی دیدیم حاوی گرافیک بصری خیره کننده و گیم پلی مدرن و اعتیاد آور و قادر است شما و دوستانتان را ساعت های متوالی سرگرم کند

نظر منتقدان مشهور درباره بازی Streets of Rage 4

دیستراکتوید: ۹۰ از ۱۰۰

Streets of Rage 4 یک پیروزی کامل به‌حساب می‌آید. جلوه‌های بصری بازی خیره کننده و ساندترک‌ها عالی هستند و بازی همانند یک رؤیا می‌ماند. Streets of Rage 4 یک اکشن مشت زنی تمام عیار برای هواداران قدیمی و جدید مجموعه است. مدت طولانی گذشت تا نسخه جدیدی از مجموعه Streets of Rage منتشر شود و این بازگشت به سختی می‌تواند بهتر از چیزی باشد که هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است.

ویندوز سنترال: ۸۰ از ۱۰۰

Streets of Rage 4 به‌خوبی میزبان یک حس نوستالوژی است که با حالت‌های بسیار خوب و شخصیت‌های متمایز و متفاوت ترکیب شده است. 

یواس گیمر: ۸۰ از ۱۰۰

Streets of Rage 4 دارای المان های موفق Beat ’em Up است. بااینکه بازی دارای مدت زمان کوتاه و کمبود حالت‌های اضافه‌تر است که باعث کم‌رنگ‌تر شدن این موفقیت می‌شود، اما سیستم نبردهای هوشمندانه، شیوه‌های مبارزه‌ای فریبنده، سبب شده تا کاربر سرگرم شود. اگر شاهد بازیابی مجدد سبک Beat ’em Up باشیم، Streets of Rage 4 شروع کننده آن است.   

پی سی گیمر: ۷۶ از ۱۰۰

Streets of Rage 4 دارای نوآوری‌های جدیدی نیست، اما جهان آن آنقدر سرگرم کننده و عمیق است که بتوانید به‌دفعات مختلفی خود را در آن سرگرم کنید. 

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

زمانی‌که حداقل با یکی از دوستان خود Streets of Rage 4 را تجربه می‌کنید، این بازی بهترین تجربه از یک مجموعه کلاسیک را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر هدف تنها ارائه یک Streets of Rage با ظاهر و گرافیکی مدرن باشد، نسخه چهارم در آن موفقیت دست پیدا کرده است، اما وقتی صحبت از مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی می‌شود، Streets of Rage 4 همانند یک بازی محافظه کارانه و وفادار به نسخه‌های قدیمی خود عمل می‌کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *