ندا یاسی بیمار روانی است

[ad id='39844']

[quote]متاسفانه در سیل سوالات زبان بدن پرسش پیرامون خانم ندا یاسی آنقدر زیاد شد که تصمیم گرفتم هرچند راضی نبودم اما درمورد این فرد و هم شکل و شمایلهای این مدل افراد هنجار شکن و بیمار روحی و روانی مواردی را برای شما به رشته تحلیل درآورم[/quote]

 

اولا لطفاً و حتما اینگونه افراد را از فالوها و فااورهای خود حذف کنیم این ادمها می توانند شمارا ناخواسته اغفال نموده و یا فریب دهند . یادتان باشد ۵ نفری و به تعبیر من ۵۰ نفری که فکر شما را مشغول می کنند می توانند روی تفکرات شما تبعات مثبت و یا منفی داشته باشند

دوم ندا یاسی یا نداها یاسی ها بیمار هستند که به واسطه ی بیماری به هر متدی و یا قیمتی سعی در رفع حاجت دارند ودیگر هیچ
نمایش های مختلف از تن و بدن و اندام عریان فقط به قول خودش تابوشکنی است اما واقعیت این است که این افراد بیمار هستند بیمارانی سخت و خطرناک. توهین ندا یاسی به مردم ایران غیر قابل تحمل است .

کلیپ توهین ندا یاسی به مردم ایران در صفحه اینستاگرام ندا یاسی و همچنین یوتیوب منتشر شده که موجب خشم بسیاری از مردم ایران شده است . ندا یاسی پا را فراتر گذاشته و در کلیپ هایش توهین به اسلام و فحاشی کرده است . ندا یاسی در کلیپ هایش عرب ها را سرتر از ایرانیان معرفی کرده و به مردم ایران با فحاشی های خود بی احترامی کرده است .همچنین ندا یاسی که علاقه فراوانی به لخت شدن و نشان دادن بدنش به مردان دارد بارها و بارها با برهنه شدن به اسلام و فرهنگ اسلامی توهین کرده است . همه ایرانیان از فعالیت های وی ناراحت شده اند.
صفحه اینستاگرام ندا یاسی با هجوم مردم ایران رو به رو شده و مردم ایران همگی وی را یک روسپی میخوانند که فقط قصد خودنمایی دارد ولی چرا؟

تمامی رفتارهای این مدل از افراد در چنین چهار چوبهای فقط یک جواب دارد و آن این است که این افراد بیمار روانی هستند و از ترکیب یک سری از بیماری های روانی رنج می برند.

 اما بیماری روانی چیست؟

بیمار روانی به گروهی از بیماری ها اطلاق می گردد .که با تأثیر بر ادراک و احساس و رفتار باعث ایجاد ناراحتی برای شخص مبتلا و ایجاد ناتوانی برای فرد و همچنین تبعات شدیدی برای اطرافیان ایجاد می کنند. زبان بدن ندایاسی ها ارایشهای تند و زننده و همچنین نشان دادن اندامهای خصوصی زنانه گویای یک واقعیت مهم است .

شما هرچه بیشتر و بهتر به زبان بدن و تکنیکها و تفاسیر ان احاطه فرمائید بیشتر می توانید نیات پشت هر رفتاری را ارزیابی و تفسیر و به نقشه های خوب و یا بد و یا شوم افراد پی برد

هرچند علت بیماری‌های روانی دقیقا شناخته نشده است ولی آنچه مسلم است ان است که عوامل بیرونی و مخصوصا استرس های رنگارنگ و  حتی ژنتیک نوع تعامل فرد با دیگران در ایجاد یا بروز بیماری های روانی بسیار بسیار مؤثر است. مهمترین این بیماری ها عبارتند از ا ختلال دو قطبی و افسردگی و اضطراب وسواس از جمله مهمترین این اختلالات و بیماریه های روحی و روانی است.

یکی از مهمترین بیماری های ندایاسی و یاسی ها که تعداد انها در اینستاگرام روز به روز هم در حال ازدیاد است بیماری است بنام اسکیزوفرنی این بیماری که یکی از شدیدترین بیماری‌های روانی است و شروع آن عمدتا در اوایل نوجوانی و بلوغ ندا یاسی بوده است صورت ندا یاسی و دریدگی چشمها و بدون خجالت و شرم دخترانه بودن همه و همه نشانه های زبان بدن او و افرادی همانند او است.

زبان بدن و حالتها و ژستها و عملکردهای ندا یاسی به شدت فریاد می زند که من یک اسکیزوفرنی هستم باید بدانید که این اختلال شخصیتی در  همه لایه های جامعه بیشتر دیده می‌شود و متعلق به یک سطح خاص از جامعه نیست نرخ این بیماری معادل یک و نیم درصد و در زنان و مردان تفاوتی ندارد، اما در زنان در سنین پایین‌تر مثلا ۱۵ تا ۲۵ سالگی و در مردان در سنین بالاتر و از ۲۵ تا ۳۵ سالگی بیشتر شیوع داردو متاسفانه افراد مبتلا به اسکیزوفرنی از بیماری خود اصلا آگاه نبوده و به ندرت قبول می‌کنند که مشکل دارند

تمامی موارد فوق در ندایاسی به چشم می خورد او در ابتدا بسیار گوشه گیر بوده و با کتکهای همسرش که از خیانتهای او به خود اطلاع داشته و در مقابله در جلوی ندا یاسی به افراد دیگر تجاوز می کرده ابتدا ندا یاسی به گفته خودش بسیار گوشه گیر می شود، دوستانش معدود می‌شوند، خیال پرداز می‌شود و از هیجانات هم دور می‌شود.ندای یاسی  توهم بسیار دارد این مدل نگاه های ندا یاسی کاملا با کمی دقت قابل رویت است او زیاد پلک نمی زند و بهت زده نگاه می کند اری ندا فکر می کند زیباترین دختر عالم است ندایاسی مدام  خود را تحت تعقیب  می داند و یا فکر می کند که کسی قصد دارد به او صدمه بزند، با خودش حرف می‌زند و تمام فیلمهای ساخته او که منتشر می شود کاملا مشخص است که این موارد در انها وجود دارد . ندایاسی اصلا به نظافت شخصی خود توجه نمی‌کند او دچار حسادت بیمارگونه ای است که در مدل حرف زدن و مدل نگاه کردن و حتی در طنین صدای او و زبان بدنش کاملا حس می گردد و همین مسئله باعث شده که در عملکرد روزانه ندا یاسی اختلالات مختلف را شاهد باشیم. متاسفانه ۵۰ درصد افراد مبتلا به این بیماری خودکشی نموده که ۱۰ درصد این خودکشی‌ها موفق و منجر به مرگ است و با این رویه سریع شاید در اینده ای نزدیک ندا یاسی برای جذب فالور و در ادامه این بیماری دست به خودکشی هم بزند و ….

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *