دروغ پردازی کایلی جنر در مورد ثروتش

[ad id='39844']

[quote]نشریه فوربس به تازگی در مطلبی اعلام کرده است، کایلی جنر، سلبریتی ۲۲ ساله امریکایی طبق تحقیقات فوربس، میلیاردر نیست.[/quote]

 

سال گذشته نشریه فوربس کایلی جنر را ثروتمندترین میلیاردر جوان خودساخته معرفی کرد، اما پس از انجام تحقیقات تکمیلی فوربس به این نتیجه رسیده است کایلی جنر در مورد دارایی هایش دروغ گفته و با میزان مالیات و ظاهرسازی به دروغ خودش را میلیاردر معرفی کرده است.

فوربس اعلام کرده میزان دارایی کایلی جنر، زیر ۹۰۰ میلیون دلار است و در موارد متعدد ظاهرسازی انجام شده برای مثال در این تحقیقات روشن شده میزان درآمد برند کایلی کازمتیک در سال ۲۰۱۸، ۱۲۵ میلیون دلار بوده ایت در حالیکه جنر آن را ۳۶۰ میلیون دلار اعلام کرده بوده است

 

[quote]چند وقتی است خبری مبنی بر رابطه عاشقانه کایلی جنر، میلیاردر خود ساخته ۲۲ ساله با دریک، رپر سرشناس منتشر شده است.[/quote]

چند وقت پیش، مجله people خبری منتشر ساخت که نشان می داد کایلی جنر و دریک در حال وقت گذراندن با یکدیگر هستند و تصمیم گرفته‌اند رابطه عاشقانه‌ای را با یکدیگر آغاز کنند!

این در حالی است که حدود یک هفته پیش، کایلی جنر در مهمانی هالووینی که دریک میزبانی آن را برعهده داشته شرکت کرده و شنیده‌ها حاکی از این موضوع بود که کایلی جنر و دریک بیشتر وقت خود را در این مهمانی با یکدیگر گذرانده‌اند! یک منبع نزدیک در مصاحبه با US Weekly اعلام کرده بود: “کایلی جنر و دریک در مهمانی هالووین دریک به گونه‌ای با یکدیگر رفتار می کردند که گویی ارتباط نزدیکی میان این دو وجود دارد”.

پیش از این مهمانی هم، کایلی جنر در جشن تولد ۳۳ سالگی دریک هم حضور داشته و باز هم رابطه صمیمانه‌ای بین این دو مشاهده شده است.

حال خبرگزاری TMZ گزارشی منتشر کرده و اعلام کرده است که کایلی جنر و دریک رابطه عاشقانه‌ای با یکدیگر ندارند!

طبق گزارش TMZ، کایلی جنر ۲۲ ساله و دریک ۳۳ ساله هیچ گونه رابطه عاشقانه‌ای ندارند و با یکدیگر وقتی را سپری نمی کنند.

یک منبع نزدیک به خبرگزاری TMZ گفته است: “کایلی جنر و دریک تنها با یکدیگر دوست هستند، همانطور که در گذشته با یکدیگر رابطه داشته‌اند، اکنون نیز همان رابطه میان این دو نفر حکم فرما بوده و هیچ رابطه عاشقانه و رمانتیکی بین آن‌ها وجود ندارد”.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *