خودکشی کیم جئونگ‌ هوان عضو گروه کی پاپ TST

[ad id='39844']

[quote]این روزها خودکشی در میان اعضای گروه های کی پاپ کره ای بسیار شایع شده است و آخرین مورد آن را کیم جئونگ‌ هوان عضو گروه تی اس تی دانست[/quote]

کمپانی «KJ Entertainment» که صاحب امتیاز آثار این گروه است ضمن تایید این خبر گفت: ما عمیقا متاسفیم که باید این خبر ناگوار و دردناک را تایید کنیم. یوهان، عضوی از گروه TST روز ۱۶ جون این جهان را ترک کرد و خانواده او به عزا نشست.

یوهان اولین بار در سال ۲۰۱۳ و با گروه NOM به صحنه موسیقی پاپ کره‌جنوبی، مشهور به «K-POP» پیوست و در سال ۲۰۱۷ عضوی از گروه ۶ نفره TST شد و به همراه این گروه با انتشار آلبوم‌هایی چون «وقت تمومه» و «بیدار شو» که هر ۲ به جدول ۳۰ آلبوم پرفروش کره‌جنوبی رسیدند، به اوج موفقیت هنری دست یافت.

مرگ یوهان آخرین نمونه از درگذشت ناغافل خوانندگان جوان در سال‌های اخیر در صنعت K-pop کره‌جنوبی است. سال ۲۰۱۵ خواننده ۲۵ ساله دیگری به نام آهن سو‌جین بعد از سقوط از طبقه دهم ساختمانی کشته شد. کیم جونگ‌هیون هنرمند جوان دیگری از گروه محبوب SHINee بود که در سال ۲۰۱۷ به زندگی خود پایان داد و گو هارا و سولی که هر ۲ در صنعت موسیقی و بازیگری دستی بر آتش داشتند در سال ۲۰۱۹ و به فاصله ۶ ماه از یکدیگر به دلیل آن‌چه حملات شدید اینترنتی خوانده شد، خودکشی کردند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *