دلیل خودکشی سوشانت سینگ راجپوت

[ad id='39844']

[quote]مرگ ناگهانی و خودخواسته سوشانت سینگ راجپوت، بازیگر جوان و بااستعداد سینمای هند باعث شوکه شدن مردم هند و طرفداران او در سراسر جهان شده و سروصدای زیادی به پا کرده است. البته آمار خودکشی میان چهره‌های مشهور هند تاکنون کم نبوده است.[/quote]

 

سانجی نیروپام، سیاستمدار شناخته شده هندی در صفحه توئیتر خود پستی گذاشت و از بی رحمی بالیوود و صنعت سینمای هند و اینکه  همین امر چطور روی حرفه سوشانت تاثیر گذاشت صحبت کرد.

جسد سوشانت سینگ، بازیگر ۳۴ ساله هندی، ۱۴ ژوئن به شکل غم انگیزی به زندگی خود پایان بخشید و در حالیکه در آپارتمان شخصی‌اش از حلقه دار آویخته بود پیدا شد. خدمتکار سوشانت اظهار داشت که این بازیگر ۳۴ ساله طی چند روز  آخر قبل از مرگش حال روحی مساعدنداشت و به طور کلی طی چند ماه گذشته رو به راه نبوده است و با خودش درگیر یک جنگ درونی بوده است.

سوشانت هیچ یادداشتی از خود به جا نگذاشته بود تا توضیح دهد دقیقا به چه دلیلی دست به این اقدام تاسف بار زده است اما پلیس یک سری قرص تجویز شده پزشکی در اتاق او پیدا کرده که بررسی‌های بیشتر در حال انجام  است.  سانجی نیروپام که روز دوشنبه در مراسم ترحیم سوشانت در کنار چهره‌های برجسته دیگری همچون کریتی سنون، ویویک اوبروی، شرادا کاپور  و راج کومار رائو شرکت کرده بود، در خصوص مرگ این بازیگر جوان پستی تامل برانگیز گذاشت و مدعی شد که بی رحمی صنعت سینما باعث مرگ ستاره‌ی بااستعدادی چون سوشانت سینگ شده است.

«سوشانت سینگ بعد از موفقیت فیلم «Chhichhore» قرارداد بازی در ۶ کار دیگر را بست اما طی ۶ ماه گذشته هر ۶ کار را از دست داد؛ چرا؟ بی رحمی صنعت سینما در حال ارتقا به سطح بالاتری است و همین مسئله باعث کشته شدن یک بازیگر بااستعداد و توانا شد.» یک نوع نژادپرستی در صنعت سینمای هند وجود دارد، به این صورت که فرزند ستاره‌های سینمای هند به راحتی وارد این عرصه می‌شوند و خیلی‌ها از آنها علی رغم داشتن مهارت‌های لازم جای افراد مستعدی که هیچ رابطه و پارتی‌ای ندارند را می‌گیرند و مدت‌هاست بسیاری به این مسئله معترض هستند.

سوشانت طی ۶ ماه گذشته از افسردگی رنج می برده است. مرگ این بازیگر جوان سوال‌های زیادی در ذهن طرفداران او ایجاد کرده است و حالا خواستار اجرای عدالت در حق این بازیگر از دنیا رفته هستند.  بسیاری از شهروندان هندی به صنعت سینما و تهیه کنندگان معترض‌ هستند که قابلیت‌های این بازیگر جوان و توانا را درک نکردند و با وجود آثار موفق چشمگیری که طی سالها‌ی اخیر در گیشه سینما داشته او را به حاشیه راندند.

پلیس با ۹ نفر از افراد نزدیک به سوشانت از جمله اعضای خانواده او، آشپز وی،  مدیر برنامه‌هایش بازجویی کرد. پدر سوشانت در گفتگو با پلیس اظهار داشت پسرش گاهی احساس کمبود می‌کرد اما آنها نمی‌دانستند که او دچار افسردگی است.

دیپیکا پادوکن بازیگر مشهور هندی، بعد از آنکه متوجه شد سوشانت سینگ راجپوت به خاطر افسردگی خودکشی کرده است، از طرفدارانش درخواست کرده تا به  مسئله اهمیت سلامت روان توجه کنند و در مورد افسردگی صحبت کنند.

چند ساعت بعد از انتشار خبر خودکشی این بازیگر جوان، دیپیکا پادوکن که قبلا یک دوره درگیر افسردگی بود و توانست در نبرد با این بیماری روحی پیروز شود، در صفحه اینستاگرام خود مطالبی در خود افسردگی نوشت و از فالوئرهایش خواست در این باره صحبت کنند و به هم بگویند که تنها نیستند. او از معدود بازیگران هندی است که صریحا درخصوص این مشکل صحبت کرده و می گوید افسردگی یک بیماری روانی است که باید همانند بیماری‌های دیگر آن را درمان کرد.

به جز دیپیکا پادوکن بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد مشهور دیگر هم درمورد حاضر بودن در کنار عزیزان در مواقع اضطراب آنها صحبت کردند و به خانواده سوشانت تسلیت گفتند.  سوشانت سینگ سه خواهر بزرگتر از خود دارد. خانواده او خود را برای حضور در مراسم ترحیم او به بمبئی رساندند.

سوشانت فعالیت حرفه‌ای بازیگری را از سال ۲۰۰۸ با تلویزیون آغاز کرد و طی چند سال گذشته فیلم‌های موفقی داشته و طی ماه‌های پیش رو تعدادی فیلم در نوبت اکران دارد. «دل بیچاره» یکی از فیلم‌های آماده اکران او می‌باشد.

آنکیتا لوکانده، بازیگر شناخته شده تلویزیون هند، دوست دختر سابق سوشانت بود که ۶ سال (از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶) با هم در رابطه بودند. او به شدت از خبر مرگ او متاثر شده و به رسم احترام به محل اقامت سوشانت رفت. سوشانت در سال ۲۰۱۷ بعد از همبازی شدن با کریتی سنون در فیلم «رابتا» با او مدتی کوتاهی رابطه داشت.

کریتی در یکی از پست‌هایش در خصوص مرگ سوشانت چنین نوشته است: «سوشانت یک تکه از قلبم را با خودش برد.» و پس از آن مدتی بود که با ریا چاکرابورتی رابطه داشت و این بار به طور جدید تصمیم به ازدواج داشت.

این بازیگر جوان قرار بود به زودی با ریا چاکرابورتی بازیگر شناخته شده هند ازدواج کند و گفته می شود آنها حتی دنبال خانه و وسایل برای شروع زندگی مشترکشان بودند. حتی به گفته کارگردان سرشناس رومی جفری، این زوج جوان قرار بود در یک فیلم عاشقانه با هم همبازی شوند.

[ad id='39844']

2 دیدگاه دربارهٔ «دلیل خودکشی سوشانت سینگ راجپوت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *