نقد بررسی برنامه ام شو مجید صالحی

[ad id='39844']

[quote] ام شو اولین برنامه تاک شوی آنلاین طنز در ایران با اجرای مجید صالحی است. پخش زنده از لایو پیج‌ اینستاگرام ویترین استودیو و آپارات[/quote]

بعد از اجرای تاک شوهای موفق در تلویزیون همانند «خندوانه»، «دورهمی»، «شبی با عبدی» و … تاک شو «ام شو» به کارگردانی و اجرای مجید صالحی پخش خود را در فضای مجازی آغاز کرده است، لازم به ذکر است که «ام شو» هم اشاره به نام کوچک مجید صالحی (مجید شو) دارد و هم به زبان عامیانه به معنای امشب است.

این برنامه اولین و تنهاترین برنامه تک شو طنز ایرانی است که به صورت زنده و از طریق لایو اینستاگرام در فضای مجازی پخش می شود و طبق برنامه ریزی انجام شده این برنامه شنبه های هر هفته راس ساعت ۹ از طریق صفحه مجازی اینستاگرام به صورت زنده قابل پخش می باشد و سه‌شنبه‌ها در قالب یک برنامه ضبط شده در سرویس‌های VOD قابل تماشا می باشد.

مجید صالحی که در این روزها پس از ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان «زیرنظر» و سریال «سالهای دور ازخانه» کمی از عرصه بازیگری فاصله گرفته، این بار در یک مدیوم متفاوت همانند اجرا برنامه گفتگو محور هنرنمایی می کند.

وی در این برنامه گفتگو محور همانند سایر برنامه‌های تاک شو، از چهره‌های سرشناس سینما ، موسیقی و ورزش دعوت می کند تا به عنوان مهمان در برنامه او حضور داشته باشند، لازم به ذکر است که وی علاوه بر اجرا، در برنامه «ام شو» برای اولین بار کارگردانی یک برنامه گفتگو محور را نیز تجربه می کند.

مجید صالحی قرار نیست در برنامه تاک شو ام شو تنها باشد و هر هفته هنرمندان دیگری نیز مهمان او خواهند بود. البته لازم به ذکر است که آقای سامان احتشامی از اساتید برجسته موسیقی کشور نیز به این برنامه طنز پیوسته است و به صورت زنده به اجرای موسیقی می‌پردازد.آیتم‌های برنامه تاک شو ام شو با همراهی چهره‌های معروف طنز سینما، تلویزیون و حتی فضای مجازی در حال ساخت است.

برنامه طنز و کمدی ام شو ساخته مجید صالحی این روزها با جنجال زیادی رو به رو شده است و منتقدان زیادی پیدا کرده است.بسیاری از کارشناسان و کاربران معتقدند که این برنامه مبتذل و دارای رفتارهای غیراخلاقی بوده که برای عموم پیشنهاد نمیشود.

 تیزر جنجالی برنامه ام شو

مجید صالحی با توجه به خط قرمزهای صدا و سیما تصمیم گرفته برنامه خود را به صورت اینترنتی منتشر کند و برای همین منظور دست و بالش برای استفاده از الفاظ و رفتارهای ۱۸+ باز شده است.برخیها معتقدند که او در تیزر تبلیغاتی اش به حجاب و زنان توهین نموده و با شکل و شمایش انها را به سخره گرفته است

«ام شو» هر هفته شنبه‌ها ساعت ۹شب در فضای مجازی میزبان اهالی شاخص سینما، تئاتر، موسیقی و ورزش است.

 


[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *