موضوع فیلم Tenet (عقیده) کریستوفر نولان

[ad id='39844']

[quote color=”#dd3333″]کریستوفر نولان در مصاحبه جدید خود از موضوع و خط داستانی فیلم Tenet (عقیده) پرده برداشت . فیلم Tenet قرار در مرداد ماه همزمان با بازگشایی سینماهای آمریکا اکران بین الملی شود حاالا باید دید شیوع ویروس کرونا به فروش فیلم ضربه می زند یا خیر[/quote]

کریستوفر نولان که چندی پیش با وب‌سایت Entertainment Weekly مصاحبه داشت، گفت:

این فیلمی راجع به سفر در زمان نیست. مشخصا در اینجا با مبحث زمان سر و کار داریم اما کارکرد و نگرش ما به آن متفاوت است. نمی‌خواهم وارد درس‌های فیزیک شوم اما وارونگی فرضیه‌ای علمی است که می‌گوید گشتاورد برخی مواد می‌تواند دچار وارونگی شود و اینگونه آن ماده براساس زمانی که ما درک می‌کنیم، برعکس حرکت خواهد کرد.

دیوید واشنگتن درباره فیلم Tenet گفت:

تنت یک فیلم جاسوسی است که ما را با یک خطر جهانی رو به رو می‌کند. یک هولوکاست هسته‌ای بدترین چیزی نیست که می‌تواند برای انسان‌ها اتفاق بیوفتد. نولان در تنت حتی اتفاقات وحشتناک‌تری را برایمان ترسیم می‌کند و همه این‌ها در یک فیلم‌نامه پیچیده و فوق‌العاده تلفیق شده. و از نظر سبکی باید بگویم که فیلم جدید نولان بیش از آنکه مثل Interstellar و Inception باشد، به Memento شباهت دارد.

دیوید واشنگتن مدتی پیش در برنامه‌ای که به میزبانی فورتنایت برگزار شد، به سوالات مختلفی پاسخ داد و صحبت‌های بسیاری راجع به Tenet‌ انجام داد. وی همچنین اظهار داشت که در طول پروژه مدام راجع به فیلم‌نامه و مباحث مرتبط با زمان از نولان سوال می‌پرسیده است.

من هرروز کلی سوال برایش داشتم. اما او همیشه با سخاوت و آرامش به تک تک سوالات پاسخ می‌داد. بالاخره برای یک بازیگر مهم است که عناصر مختلف داستانی را به خوبی بشناسد و نهایتا بهترین عملکرد را از خود ارائه دهد. کریس واقعا باحوصله و شکیبا بود.

تریلر رسمی فیلم  Tenet

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *